Quote from Funbeat user on 1 March 2008, 08:19Lycka till med PB Anders (t+)
KÖR HÅRT!!
Lycka till med PB Anders (t+)
KÖR HÅRT!!
Quote from Funbeat user on 2 March 2008, 14:2242.13 och Skatåsmils-PB.
Dock kändes det tungt och redan efter första ordentliga backen efter 1 km hade jag svårt att komma upp i tempo utför och på flacken, vilket är ett måste för en dålig backlöpare som jag själv.
Det får nog bli lite backträning i vå
42.13 och Skatåsmils-PB.
Dock kändes det tungt och redan efter första ordentliga backen efter 1 km hade jag svårt att komma upp i tempo utför och på flacken, vilket är ett måste för en dålig backlöpare som jag själv.
Det får nog bli lite backträning i vå
Quote from Fredric Lagerström on 2 March 2008, 15:23Fantastiskt starkt Anders!
Jag funderar lite på den andra kilometern. Jag knäckte ju mej själv där sist.
Kanske om man tar det lungt i några nyckelbackar där i början? Det kanske påverkar sluttiden negativt men ev går de 8 sista km lite lättare då?
Grat
Fantastiskt starkt Anders!
Jag funderar lite på den andra kilometern. Jag knäckte ju mej själv där sist.
Kanske om man tar det lungt i några nyckelbackar där i början? Det kanske påverkar sluttiden negativt men ev går de 8 sista km lite lättare då?
Grat
Quote from Funbeat user on 2 March 2008, 16:16Vågen för Anders - woooohoooooo!
Vågen för Anders - woooohoooooo!
Quote from Funbeat user on 2 March 2008, 18:41Mycket bra jobbat Anders (V)
GRATTIS till PB!! (t+)
Inger respekt!
Mycket bra jobbat Anders (V)
GRATTIS till PB!! (t+)
Inger respekt!
Quote from Funbeat user on 2 March 2008, 19:30Tack Tack! 🙂
Tack Tack! 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 2 March 2008, 21:07Jag har funderat vidare och studerat banprofilen här ovan. Om man lyckas ha
pulsen och mjölksyran under kontroll över backe 1, 2 och 3. Fram tom stigningen
efter Svarttjärn, knappt 4 km så borde man kunna blåsa på över platån fram till
stigningarna upp m
Jag har funderat vidare och studerat banprofilen här ovan. Om man lyckas ha
pulsen och mjölksyran under kontroll över backe 1, 2 och 3. Fram tom stigningen
efter Svarttjärn, knappt 4 km så borde man kunna blåsa på över platån fram till
stigningarna upp m
Quote from antti5303@gmail.com on 4 March 2008, 15:38Skatåsmilen säsongsstart på 45,00 neg. split. Tog det lite försiktigt första 6 km och ökade sen. Överdragsställ, sockor och dom tunga skorna. Flåset bra men tunga ben efter all utförsåkning i helgen. Det kommer bli bättre!
Skatåsmilen säsongsstart på 45,00 neg. split. Tog det lite försiktigt första 6 km och ökade sen. Överdragsställ, sockor och dom tunga skorna. Flåset bra men tunga ben efter all utförsåkning i helgen. Det kommer bli bättre!
Quote from Funbeat user on 4 March 2008, 16:13Bra jobbat! Fick du en hagelskur på dig?
Bra jobbat! Fick du en hagelskur på dig?
Quote from antti5303@gmail.com on 4 March 2008, 18:41Jajamen! Fast det var inte riktigt hagel, snarare kornsnö lätta små kulor ungefär som frigolit. Dessvärre fick jag även allergireaktion efter, nu börjar det lägga sig men en stund såg jag ut som en kines (inget ont om kineser men den looken passar inte mi
Jajamen! Fast det var inte riktigt hagel, snarare kornsnö lätta små kulor ungefär som frigolit. Dessvärre fick jag även allergireaktion efter, nu börjar det lägga sig men en stund såg jag ut som en kines (inget ont om kineser men den looken passar inte mi