Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSkatåsmilen
You need to log in to create posts and topics.

66 minuter med hjälp av hund. 😀
Första gången någonsin som jag springer en mil och jag kom runt!

Härligt Lars (t+)
Grattis!! 😀
På´t igen!

Sprang den idag på 48:21. Det gick tungt och var jobbigt men jag är ändå nöjd.
Den sista backen ca 800 m före mål kändes väldigt lång och brant. Såg krokus och snödroppar på flera ställen! Våren är på ingång 🙂

Skummade igenom denna tråden eftersom milen i Skatås intresserar mig 😀

Hittar 45:09 som toppnotering den 21:e Juni 2006, då hade jag dock sprungit maran i Stockholm tre veckor tidigare och var fortfarande inte återhämtad. Några minuter till skulle man n

Kanonbra Aadu!
Du måste ha hittat rätt vid tjärnarna denna gången 😀

Tack Harald! Ja denna gång var det som att springa i min egen bakficka! 🙂
Sprang bara lite fel i slutet där slingan kommer tillbaka till 2,5 an. Man ska ju svänga tvärt vänster där. Missade det men sprang bara några meter fel.
Jag tycks prickat vädret r

Hej alla Skatåsmildiggare! (#)

Skall försöka klämma till med ett PB på söndag. 2,5 km uppvärmning och sedan milen så fort jag pallar (sub 43?) följt av 8 km nedvarvning.

Någon som är intresserad att hänga på?
(man kan ju vara både snabbare eller långsam

8 km nervarvning??? Min består av 200 m darrande ben efter 7,5 Km.....men snart skall jag faktiskt försöka mig på milen i Skatås..efter att ha följt tråden så har man ju faktiskt lust att testa. Återkommer med resultat, kanske.

Ha ha...ja 8 km kanske är lite mer än nedvarv, men jag vill få till + 20 km sammanlagt och efter en full satsning på 10 km så behöver jag minst 2-3 km nedjogg, resten är bonus!

Lite för tidigt för mig redan nu. Men jag är med nästa gång i slutet av mars 🙂