Quote from Håkan Öhling on 15 January 2008, 22:44Får väl pallra mig dit och testa 🙂
Har för mig att jag sprang på 43 för länge sen - på den gamla sträckningen (som var lite kort ?)
Får väl pallra mig dit och testa 🙂
Har för mig att jag sprang på 43 för länge sen - på den gamla sträckningen (som var lite kort ?)
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 07:49Skatåsmilen: 58:15 (H:)
Skatåsmilen: 58:15 (H:)
Quote from Fredric Lagerström on 16 January 2008, 08:03Jo, jag ska springa den med. Är det belyst hela vägen??
Jo, jag ska springa den med. Är det belyst hela vägen??
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 08:18Nej bara delar som går med 5:an...så lampa eller dagsljus är nog att rekommendera om detta skall sluta lyckligt 🙂
Nej bara delar som går med 5:an...så lampa eller dagsljus är nog att rekommendera om detta skall sluta lyckligt 🙂
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 08:19Härligt Louise!
Ja, upp till bevis Thorbjörn 😉
Härligt Louise!
Ja, upp till bevis Thorbjörn 😉
Quote from Lotta W on 16 January 2008, 08:52Har de ändrat sträckningen? När?
Det var flera år sedan jag sprang milen i Skatås. Har för mig att det var på ca 42 minuter...
Har de ändrat sträckningen? När?
Det var flera år sedan jag sprang milen i Skatås. Har för mig att det var på ca 42 minuter...
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 09:03Nu är det lite mkt "jag har för mig" här...på med dojjorna och spring! 😉
(jo jag vet att jag också trevade efter en bättre tid i medvetandets mer svårtillgängliga regioner)
Christer, du borde göra sub 40 på den utan större svårigheter!
Nu är det lite mkt "jag har för mig" här...på med dojjorna och spring! 😉
(jo jag vet att jag också trevade efter en bättre tid i medvetandets mer svårtillgängliga regioner)
Christer, du borde göra sub 40 på den utan större svårigheter!
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 09:10Skall kolla i kalendern men tror bara jag har kört den i kombination med femman. återkommer när jag kollat upp det.
Om inte annat kör jag den igen på torsdag.
Skall kolla i kalendern men tror bara jag har kört den i kombination med femman. återkommer när jag kollat upp det.
Om inte annat kör jag den igen på torsdag.
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 09:52Kollat upp min tid nu. 51,08 på milen, men det var efter att först sprungit femman.
Kollat upp min tid nu. 51,08 på milen, men det var efter att först sprungit femman.
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 09:55Bra Sven! Då kan du bättre på den minst någon minut säkert mer. 5:an är ju mer kuperad per km. 🙂
Bra Sven! Då kan du bättre på den minst någon minut säkert mer. 5:an är ju mer kuperad per km. 🙂