Quote from Funbeat user on 18 October 2012, 22:22Härligt Sarah ! (t+)
Härligt Sarah ! (t+)
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 06:53Snyggt jobbat!
Nu var det länge sedan jag sprang den läskiga Skatåsmilen. Kanske snart dags igen...
Snyggt jobbat!
Nu var det länge sedan jag sprang den läskiga Skatåsmilen. Kanske snart dags igen...
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 20:45Tack 😛 Inte så mycket att hänga i julgranen om man jämför sig med vissa i denna tråden.. Sjukt impad blir jag av er! Nu födde jag ju förvisso barn för tre månader sedan så går inte ut alldeles för hårt, men idag lyckades jag hamna på 57 minuter iaf! *nöj
Tack 😛 Inte så mycket att hänga i julgranen om man jämför sig med vissa i denna tråden.. Sjukt impad blir jag av er! Nu födde jag ju förvisso barn för tre månader sedan så går inte ut alldeles för hårt, men idag lyckades jag hamna på 57 minuter iaf! *nöj
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 20:45Tack 😛 Inte så mycket att hänga i julgranen om man jämför sig med vissa i denna tråden.. Sjukt impad blir jag av er! Nu födde jag ju förvisso barn för tre månader sedan så går inte ut alldeles för hårt, men idag lyckades jag hamna på 57 minuter iaf! *nöj
Tack 😛 Inte så mycket att hänga i julgranen om man jämför sig med vissa i denna tråden.. Sjukt impad blir jag av er! Nu födde jag ju förvisso barn för tre månader sedan så går inte ut alldeles för hårt, men idag lyckades jag hamna på 57 minuter iaf! *nöj
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 10:1738:25 gjorde jag i förrgår. Kan nog pressa sub 38 om jag maxar. En sådan kuperad mil är det viktigt med fartstrategi tror jag. Lätt att bli helt kokt om man är ivrig i backarna.
38:25 gjorde jag i förrgår. Kan nog pressa sub 38 om jag maxar. En sådan kuperad mil är det viktigt med fartstrategi tror jag. Lätt att bli helt kokt om man är ivrig i backarna.
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 21:24Nytt pers 54:49
Nu är jag endast 2 sekunder från mitt rekord på valfri mil.
Nytt pers 54:49
Nu är jag endast 2 sekunder från mitt rekord på valfri mil.
Quote from Funbeat user on 17 November 2012, 12:21Sprang milen i Skatås i måndags för första gången. Men enligt min Garmin så var det 400 m kvar vid mål så fortsätta tills klockan stannade på 10 km. Men vid "mål" låg tiden på 54 min! Var iförsig ett lungt distanspass, visst den e kuperad men mycket återh
Sprang milen i Skatås i måndags för första gången. Men enligt min Garmin så var det 400 m kvar vid mål så fortsätta tills klockan stannade på 10 km. Men vid "mål" låg tiden på 54 min! Var iförsig ett lungt distanspass, visst den e kuperad men mycket återh
Quote from Funbeat user on 30 August 2013, 08:56Tillbaka på brottsplatsen!
När flyttlasset gått till Tuve med enorma möjligheter till liknande terräng i Hisingsparken, Helgered och Svarte Mosse så hör det inte till vanligheterna att jag springer här längre.
Fick dock för mig att jag skulle köra en fo
Tillbaka på brottsplatsen!
När flyttlasset gått till Tuve med enorma möjligheter till liknande terräng i Hisingsparken, Helgered och Svarte Mosse så hör det inte till vanligheterna att jag springer här längre.
Fick dock för mig att jag skulle köra en fo
Quote from Fredric Lagerström on 30 August 2013, 12:20Bananas are for monkeys 😉 😉
Edith: Bra tid!
Bananas are for monkeys 😉 😉
Edith: Bra tid!
Quote from Funbeat user on 30 August 2013, 14:52Aadu! Jag har kört min trailbana i Hisingsparken på 1.31 nu. Den är 15 km enligt min nya klocka, det du! 🙂
Aadu! Jag har kört min trailbana i Hisingsparken på 1.31 nu. Den är 15 km enligt min nya klocka, det du! 🙂