Quote from Camilla Maunu on 6 December 2007, 20:07Mica, det där var ju hur genialiskt som helst!
Det ska jag föreslå för vår arbetsmiljökonsulent.
Mica, det där var ju hur genialiskt som helst!
Det ska jag föreslå för vår arbetsmiljökonsulent.
Quote from Bengt Askerfelt on 6 December 2007, 20:17Mica, pratar vi träning på arbetstid då eller utanför arbetstid?
Mica, pratar vi träning på arbetstid då eller utanför arbetstid?
Quote from Håkan Öhling on 6 December 2007, 21:40De som tränar är dessutom smartare, snyggare och roligare. Det är vetenskapligt beivrat.
De som tränar är dessutom smartare, snyggare och roligare. Det är vetenskapligt beivrat.
Quote from Christian Wahlberg on 6 December 2007, 23:31Aha, det är alltså det vi mäter när vi reggar träning och får dom där staplarna 🙂
Aha, det är alltså det vi mäter när vi reggar träning och får dom där staplarna 🙂
Quote from Christian Möllerström on 7 December 2007, 10:13Jag har fått både startavgifter, resa och boende samt arbetstid betalt av arbetsgivaren för Vättern och Vasaloppet. 2008 verkar det dock bli så att vi inte får startavgiften och resan betald, men boendet och arbetstiden får vi enligt tidigare.
Jag har fått både startavgifter, resa och boende samt arbetstid betalt av arbetsgivaren för Vättern och Vasaloppet. 2008 verkar det dock bli så att vi inte får startavgiften och resan betald, men boendet och arbetstiden får vi enligt tidigare.
Quote from Lotta W on 7 December 2007, 13:59Arbetstid? Gå tidigare på fredagen?
Arbetstid? Gå tidigare på fredagen?
Quote from Funbeat user on 7 December 2007, 14:18Jannike: Det gäller träning på fritiden som man får redovisa på en motionsrapport en gång i månaden. Förtroende gäller alltså, plus att vi kollar våra värden då och då hos en personlig tränare. Svårt att ljuga för mycket med andra ord.
Jannike: Det gäller träning på fritiden som man får redovisa på en motionsrapport en gång i månaden. Förtroende gäller alltså, plus att vi kollar våra värden då och då hos en personlig tränare. Svårt att ljuga för mycket med andra ord.
Quote from Funbeat user on 7 December 2007, 18:13Trodde att jag jobbade på ett rätt schysst ställe men det verkar som att gräset verkligen är grönare på andra sidan.
Hos oss ska man mest vara tacksam att man får komma och jobba lite, inte direkt att de uppskattar ens insats i det dagliga slitet.
Trodde att jag jobbade på ett rätt schysst ställe men det verkar som att gräset verkligen är grönare på andra sidan.
Hos oss ska man mest vara tacksam att man får komma och jobba lite, inte direkt att de uppskattar ens insats i det dagliga slitet.
Quote from Funbeat user on 7 December 2007, 18:36Jonas - Det där lät lite väl dystert!
Joakim snackar antagligen om FM. Skall man jämföra så får man istället lön inom det civila. Då har man råd med tex gymkort. Men visst är det fina förmåner när det gäller fysisk aktivitet inom FM. Sen ställs det även h
Jonas - Det där lät lite väl dystert!
Joakim snackar antagligen om FM. Skall man jämföra så får man istället lön inom det civila. Då har man råd med tex gymkort. Men visst är det fina förmåner när det gäller fysisk aktivitet inom FM. Sen ställs det även h
Quote from Funbeat user on 9 December 2007, 09:43Fick mitt intyg från VR i veckan, så nu tänkte jag skicka in det...
Ska bli intressant och se om det dyker upp några pengar..
Fick mitt intyg från VR i veckan, så nu tänkte jag skicka in det...
Ska bli intressant och se om det dyker upp några pengar..