Quote from Elias Engqvist on 6 November 2012, 16:56Efter FEM kommer BAMM det vet jag - jag har sprungit båda!
Efter FEM kommer BAMM det vet jag - jag har sprungit båda!
Quote from Funbeat user on 6 November 2012, 16:59Jag har inte sprungit någon av dem, men det var en annan springa jag tänkte på..
Jag har inte sprungit någon av dem, men det var en annan springa jag tänkte på..
Quote from Funbeat user on 6 November 2012, 19:58Christer, lite skumögdhet har väl alla 50-plussare. Det är bara att regga sig....
Christer, lite skumögdhet har väl alla 50-plussare. Det är bara att regga sig....
Quote from Funbeat user on 7 November 2012, 11:59Att människor rider på hästar tycker jag är bevis nog. Självklart har intelligensen varit viktig men också uthållighet för att tämja hästarna. För som sagt vi kan och har kanske aldrig kunnat övermanna en häst med explosivitet och styrka utan hästen måste
Att människor rider på hästar tycker jag är bevis nog. Självklart har intelligensen varit viktig men också uthållighet för att tämja hästarna. För som sagt vi kan och har kanske aldrig kunnat övermanna en häst med explosivitet och styrka utan hästen måste
Quote from Funbeat user on 7 November 2012, 12:56Hmm, här är det kanske på sin plats med ett historiskt perspektiv.
Gå till en stor vägg. Rita en linje som är 4 meter lång.
I vänstra änden skriver vi "Lucy" och "4 Miljoner år sedan". Lucy var en liten schimpansliknande varelse. En av de första vi vet
Hmm, här är det kanske på sin plats med ett historiskt perspektiv.
Gå till en stor vägg. Rita en linje som är 4 meter lång.
I vänstra änden skriver vi "Lucy" och "4 Miljoner år sedan". Lucy var en liten schimpansliknande varelse. En av de första vi vet
Quote from Jonny Persson on 7 November 2012, 12:58Jag försökte skriva dit "gorillaskor" men det fick inte plats på min tavla.
Jag försökte skriva dit "gorillaskor" men det fick inte plats på min tavla.
Quote from Funbeat user on 7 November 2012, 13:01Kanon Mikael. (t+)
Har sett liknande men då indelat i ett dygn.
Kanon Mikael. (t+)
Har sett liknande men då indelat i ett dygn.
Quote from Elias Engqvist on 7 November 2012, 13:25Oj, jag föddes för 0.16125 µm sen!
Oj, jag föddes för 0.16125 µm sen!
Quote from Funbeat user on 7 November 2012, 14:58Nästa fråga, hur får man bort linjen innan de andra i familjen kommer hem? Tror någon nu kommer att bli lite arg...
Nästa fråga, hur får man bort linjen innan de andra i familjen kommer hem? Tror någon nu kommer att bli lite arg...
Quote from Funbeat user on 7 November 2012, 15:15Jamen då kan ni i familjen fundera på när ilska uppstod i människans utveckling. Försök att pricka in det rätt på linjen.
Jamen då kan ni i familjen fundera på när ilska uppstod i människans utveckling. Försök att pricka in det rätt på linjen.