Quote from Joel Enqvist on 18 August 2011, 16:33Apropå sportbh + pulsband: Under riktigt långa löpstrapatser på 4 timmar och längre har jag fått skavsår av pulsbandet, på ryggen.
När jag började ha den del av bandet som går över ryggen nedanför sport-bh:n försvann dessa problem. Pulsbandet sitter ändå
Apropå sportbh + pulsband: Under riktigt långa löpstrapatser på 4 timmar och längre har jag fått skavsår av pulsbandet, på ryggen.
När jag började ha den del av bandet som går över ryggen nedanför sport-bh:n försvann dessa problem. Pulsbandet sitter ändå
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 14:14Kläder som jag vet fungerar på långpass + vitt vaselin!
Kläder som jag vet fungerar på långpass + vitt vaselin!
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 14:21Det är inte så att du behöver tjockare strumpor (alternativt mindre skor)? Jag tänker att det låter som att din fot glider omkring i skon om du får skav under fötterna.
Det är inte så att du behöver tjockare strumpor (alternativt mindre skor)? Jag tänker att det låter som att din fot glider omkring i skon om du får skav under fötterna.