Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 09:46Vafförnått? Tycker nog mitt hem ser helt ut ändå jag, även om jag inte har en aning om vad det var jag skulle ha saknat 🙂
Vafförnått? Tycker nog mitt hem ser helt ut ändå jag, även om jag inte har en aning om vad det var jag skulle ha saknat 🙂
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 09:47Hjälper mot långt mycket mer än rövproblem Mackan, jag har heller aldrig råkat ut för det. 🙂 (Fast det kan kanske hänga ihop med att jag nästan inte har någon sådan....) 😀
Hjälper mot långt mycket mer än rövproblem Mackan, jag har heller aldrig råkat ut för det. 🙂 (Fast det kan kanske hänga ihop med att jag nästan inte har någon sådan....) 😀
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 09:47Ojojoj, ni vet inte vad ni missar!!! 😉
Ojojoj, ni vet inte vad ni missar!!! 😉
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 09:50Uj, det låter ju nästan som om det skulle vara värt att skaffa sig lite skav 😉
Uj, det låter ju nästan som om det skulle vara värt att skaffa sig lite skav 😉
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 09:56Try sand paper dear Annica, dear Annica, dear Annica..... 😉
Try sand paper dear Annica, dear Annica, dear Annica..... 😉
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 10:05LOL
Jag tror jag avstår den här gången tack 🙂
Men jag ska komma ihåg den här tråden när jag varit igång med spaden igen, får då kan det behövas något snällt som lindrar skav på alla möjliga konstiga ställen 🙂
LOL
Jag tror jag avstår den här gången tack 🙂
Men jag ska komma ihåg den här tråden när jag varit igång med spaden igen, får då kan det behövas något snällt som lindrar skav på alla möjliga konstiga ställen 🙂