Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSKAVSÅR
You need to log in to create posts and topics.

Du skulle må då va?! Miss wet T-shirt ;)...hur i hundan ska man kunna svettas under en joggingrunda när det är 0 eller minus grader, svettas gör jag först när jag stannar ...Dessutom har jag ju ett sånt där utmärkt underställ som gör att inte svetten ligg

Gnurf vill väl stå med en vattenslang i närheten och hjälpa dig få bort skavsåren? 😉

Ni kan få komma å tvätta min Bil i sommar flickor. En fin bil. Röd.

haha du bor ju i Norrland så det är väl en raggarbil? 😉

Mmm...Hörnsoffa där bak. Inga skavsår.

Du har sett för mkt på TV gnurf...Alla flickor är inte som Jessica Simpson eller Pink heller för den delen 😉

Raggar bil säger du med hörnsoffa...hmm...varför bygger du inte om den till en sån där med pool istället, så kan vi förena nytta med nöje...ta e

O nej!
Inte ska vi avsluta denna trevliga diskusion.
Det finns andra skavsår som behöve diskuteras.
;o)

Jag får skavsår av mitt bröstbälte (pulsklocka).
Har ännu inte kommit på varför.
Jag anar vad är problemet men vill inte tro på det.
Någon som har e

Av pulsklocka eller skavsår av bältet?? I brösthöjd är det väl många som får skavsår av en eller annan anledning...av dålig sportbh, skav av tröjor när man springer osv.

Jag personligen har aldrig använt något sånt där elektrikiskt när jag springer, förr

Om jag säger så här: jag skulle gärna vilja veta om någon av våra duktiga, sportiga killar som finns här på forumet fick någon gång skavsår orsakad av den lilla mätaren på bältet.

Hos de rör sig inte de översta "kroppsdelarna" lika mycket.

Eller så har

Ingen aning, tyvärr, Astra. Har aldrig använt en Pulsklocka.