Quote from Guest on 18 July 2010, 08:34Innan Sthlm Marathon gick några tjejer (jag vet inte om dom var fotvårdare eller massörer) omkring och delade ut skavsårssalva. Den innehöll silikon och var grymt bra. Någon som vet vad den heter?
Innan Sthlm Marathon gick några tjejer (jag vet inte om dom var fotvårdare eller massörer) omkring och delade ut skavsårssalva. Den innehöll silikon och var grymt bra. Någon som vet vad den heter?
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 08:44Bodyglide?
Bodyglide?
Quote from Christer Heinbäck on 18 July 2010, 13:43Jag vet inte vad de hade för salva men det bästa jag har upptäckt är Sportslick. Det har hjälpt mig att kunna springa långt utan blåsor och skav.
Jag vet inte vad de hade för salva men det bästa jag har upptäckt är Sportslick. Det har hjälpt mig att kunna springa långt utan blåsor och skav.
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 16:49Sportslick är overkligt bra!
Sportslick är overkligt bra!
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 17:06Tack - får testa Sportslick och Bodyglide. Men den här salvan innehöll silikon, så det var kanske något annat?
Tack - får testa Sportslick och Bodyglide. Men den här salvan innehöll silikon, så det var kanske något annat?
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 22:41Ett budgetalternativ, och ett som är ungefär 5 ggr så bra som de som nämnts:
BILD:http://www.apoteket.se/_ApoLayouts/img/produkt/thumbs/003878s.jpg
/48-timmarslöpare Micke
Ett budgetalternativ, och ett som är ungefär 5 ggr så bra som de som nämnts:
BILD:http://www.apoteket.se/_ApoLayouts/img/produkt/thumbs/003878s.jpg
/48-timmarslöpare Micke
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 22:54Bodyglide är ju silikonbaserat väl
Bodyglide är ju silikonbaserat väl
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 21:10Inotyol!!! Vilket bra tips, det ska jag testa. Tack!
Inotyol!!! Vilket bra tips, det ska jag testa. Tack!
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 22:45ska man använda det innan man får blåsor eller efter?
jag har börjat få fler blåsor när jag springer, först var det att jag hade "fel" strumpor-fotbollsstrumpor- så de korvade sig och bildade blåsor.
Nu har jag bytt och srumpona korar sig inte men har f
ska man använda det innan man får blåsor eller efter?
jag har börjat få fler blåsor när jag springer, först var det att jag hade "fel" strumpor-fotbollsstrumpor- så de korvade sig och bildade blåsor.
Nu har jag bytt och srumpona korar sig inte men har f
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 14:05Jag brukar tejpa mina blåsor med såndär coachtejp... Funkar...
Jag brukar tejpa mina blåsor med såndär coachtejp... Funkar...