Quote from Elias Engqvist on 22 July 2010, 14:55Man ska INTE smörja med nån hudsalva som innehåller en massa vatten förstås. Man ska smörja med en bivax-salva, vaselin eller nån specialsalva för sport (tex sportslick)
Man ska INTE smörja med nån hudsalva som innehåller en massa vatten förstås. Man ska smörja med en bivax-salva, vaselin eller nån specialsalva för sport (tex sportslick)
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 15:12Ok, tack 😀
Ok, tack 😀
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 19:23felpostat - raderat
felpostat - raderat
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 22:02Jag har mejlat Axelsons Gymnastiska Institut och frågat vad salvan hette.
Jag har mejlat Axelsons Gymnastiska Institut och frågat vad salvan hette.
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 22:29Glöm inte bort att huvudskälet till blåsor och skoskav är felaktigt skoval. Då menar jag inte bara märke och modell och om man är p, n eller s, utan framför allt att man inte bemödar sig att prova ut rätt storlek på såväl längden, bredden som höjden av sk
Glöm inte bort att huvudskälet till blåsor och skoskav är felaktigt skoval. Då menar jag inte bara märke och modell och om man är p, n eller s, utan framför allt att man inte bemödar sig att prova ut rätt storlek på såväl längden, bredden som höjden av sk
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 21:06@Mikael
Stort tack för tipset om Inotyol, mina fötter älskar dig (L)
@Mikael
Stort tack för tipset om Inotyol, mina fötter älskar dig (L)
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 23:18Nu har jag fått svar på min fråga om salvan. Den heter NOK och är en
Akileine produkt, skriver fotvårdarna.
Nu har jag fått svar på min fråga om salvan. Den heter NOK och är en
Akileine produkt, skriver fotvårdarna.
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 12:19Jaa Ingmari, nu har jag inhandlat AkileineSportsNOK bara för det 🙂 Det stora testet blir på Lidingö.. Än så länge har blåsorna lyst med sin frånvaro.. (drygt 28km klarade det sig iaf)
Jaa Ingmari, nu har jag inhandlat AkileineSportsNOK bara för det 🙂 Det stora testet blir på Lidingö.. Än så länge har blåsorna lyst med sin frånvaro.. (drygt 28km klarade det sig iaf)
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 12:42Vet någon var någonstans kan man köpa NOK i Stockholmstrakten eller varifrån man kan beställa?
Vet någon var någonstans kan man köpa NOK i Stockholmstrakten eller varifrån man kan beställa?
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 12:47Det här var enda stället jag hittade på nätet (för privatpersoner..) http://www.kvalitetsvaruhus.se/
Det här var enda stället jag hittade på nätet (för privatpersoner..) http://www.kvalitetsvaruhus.se/