Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 15:38Racer är snyggast.
Racer är snyggast.
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 15:51Räser är klass.
Dessutom är det chique på stan. 😀
Räser är klass.
Dessutom är det chique på stan. 😀
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 19:50ca 7-10 km/h. Hälften material, hälften entusiasm.
ca 7-10 km/h. Hälften material, hälften entusiasm.
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 20:16En bra cyklist gör mer skillnad än materialet.
Upptäckte det på väg mellan Malmö o Staffanstorp på en av mina rundor för ett par år sen. Cyklade förbi en man som jag uppfattade hade väldigt feta lår o vader. Två kilometer senare reviderade jag den uppfatt
En bra cyklist gör mer skillnad än materialet.
Upptäckte det på väg mellan Malmö o Staffanstorp på en av mina rundor för ett par år sen. Cyklade förbi en man som jag uppfattade hade väldigt feta lår o vader. Två kilometer senare reviderade jag den uppfatt
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 22:21lol 😀
Man ska tydligen inte döma hunden efter håren... 🙂
lol 😀
Man ska tydligen inte döma hunden efter håren... 🙂
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 08:15Rekommenderar alla att spana in filmen från CykelVasan där det finns ett inslag om en lirare som jonnar runt på en gammal kroncykel. Han slutade på 75:e plats i motionsklassen. Hur grymt och hårdrock som helst.
Sen funderar jag på hur fort det går med en
Rekommenderar alla att spana in filmen från CykelVasan där det finns ett inslag om en lirare som jonnar runt på en gammal kroncykel. Han slutade på 75:e plats i motionsklassen. Hur grymt och hårdrock som helst.
Sen funderar jag på hur fort det går med en
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 10:12100 % mer smärta ?
edit: 100 % mer trasigt?
100 % mer smärta ?
edit: 100 % mer trasigt?
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 10:41Vet inte, tycker man läser i var och varannan diskussion hur folk blir påkörda eller prejade ner i diket. Visst har man ramlat lite i skogen men jag brukar sikta på nån mosshög så blir det mjukt att landa.
Trasigt, ja kanske. Fast enda felet jag har haft
Vet inte, tycker man läser i var och varannan diskussion hur folk blir påkörda eller prejade ner i diket. Visst har man ramlat lite i skogen men jag brukar sikta på nån mosshög så blir det mjukt att landa.
Trasigt, ja kanske. Fast enda felet jag har haft
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 11:19En racer klarar sig förvånadsvärt bra i terrängen.
Grusvägar är inga problem, men tvära, branta berghällar med rötter kan vara lite knepiga, det ligger mycket vikt på framhjulet.
En racer klarar sig förvånadsvärt bra i terrängen.
Grusvägar är inga problem, men tvära, branta berghällar med rötter kan vara lite knepiga, det ligger mycket vikt på framhjulet.
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 11:23Racern kanske är lättare att kasta upp på ryggen när man springer över hindren. Den väger väl mindre? *ler*
Racern kanske är lättare att kasta upp på ryggen när man springer över hindren. Den väger väl mindre? *ler*