Quote from Guest on 24 April 2007, 19:53Hej! Jag undrar vad det är för skillnad mellan jogging och löpning? 😀
Hej! Jag undrar vad det är för skillnad mellan jogging och löpning? 😀
Quote from Funbeat user on 24 April 2007, 20:03Hmm, har inte den här diskussionen förts tidigare eller minns jag fel ?? Personligen känns det som om joggning sker i ett något långsammare tempo än löpning men vad vet jag ... (#)
Hmm, har inte den här diskussionen förts tidigare eller minns jag fel ?? Personligen känns det som om joggning sker i ett något långsammare tempo än löpning men vad vet jag ... (#)
Quote from Fredrik Närenfors on 24 April 2007, 20:19Jepp. Det finns en diskussion som handlar om exakt just detta.
Jepp. Det finns en diskussion som handlar om exakt just detta.
Quote from Catharina Brattlin on 24 April 2007, 20:41http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=104766
Här diskuterade vi...och jag lämnade mina tankar kring detta...:-)
http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=104766
Här diskuterade vi...och jag lämnade mina tankar kring detta...:-)
Quote from Camilla Höög on 24 April 2007, 21:46Det är den rosa plyschdressen som är skillnaden 😉
Det är den rosa plyschdressen som är skillnaden 😉
Quote from Urban Nilsson on 24 April 2007, 21:51Mmmmmm. Rosa plyschdress.
Mmmmmm. Rosa plyschdress.
Quote from Fredric Lagerström on 24 April 2007, 21:53Någon i den förra disk sa att: i framtiden kommer alla att ha träningsbyxor som blir rosa om man springer för långsamt...
🙂
Någon i den förra disk sa att: i framtiden kommer alla att ha träningsbyxor som blir rosa om man springer för långsamt...
🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2007, 22:03*sitter i sina rosa plyshbyxor och myser*
*sitter i sina rosa plyshbyxor och myser*
Quote from Funbeat user on 24 April 2007, 22:29*rättar Marie* du sitter i dina rosa plyshisar och joggar 😉
*rättar Marie* du sitter i dina rosa plyshisar och joggar 😉
Quote from Fredric Lagerström on 25 April 2007, 00:32Med orange skor kan man jogga alldeles utmärkt bra tror jag.
😉
Med orange skor kan man jogga alldeles utmärkt bra tror jag.
😉