Quote from Jan Lundquist on 25 April 2007, 09:45Eftersom jag sprang Tjejlidingö i Rosa puma-topp så blev min tid en joggningstid 😉
Eftersom jag sprang Tjejlidingö i Rosa puma-topp så blev min tid en joggningstid 😉
Quote from Funbeat user on 25 April 2007, 10:29Hmmm... mina joggarskor har rosa detalj... nikesymbolen. Vita och rosa. Det passar ju så dåligt med mina svarta joggarkläder.
Ska fortsätta skumpa på i min ko-takt och informera forumet om några veckor ifall jag slutar med rosa velour. 😀ps: De skorna v
Hmmm... mina joggarskor har rosa detalj... nikesymbolen. Vita och rosa. Det passar ju så dåligt med mina svarta joggarkläder.
Ska fortsätta skumpa på i min ko-takt och informera forumet om några veckor ifall jag slutar med rosa velour. 😀
ps: De skorna v
Quote from Funbeat user on 25 April 2007, 10:34Jag har rosa nagellack - gills det???? 🙂
Jag har rosa nagellack - gills det???? 🙂
Quote from Emma Sjöberg on 25 April 2007, 11:07Aaah.. tänkte inte på det Anders 🙂
Aaah.. tänkte inte på det Anders 🙂
Quote from Funbeat user on 25 April 2007, 15:47Jag samlar på rosa träningskläder 😉 plysch undviker jag däremot, svårtvättat och föga funktionellt, (fast jag har en morgonrock i rosa plysch, nej den slängde jag för ett tag sedan efter lång och trogen tjänst).
Se min avatar 🙂
Jag samlar på rosa träningskläder 😉 plysch undviker jag däremot, svårtvättat och föga funktionellt, (fast jag har en morgonrock i rosa plysch, nej den slängde jag för ett tag sedan efter lång och trogen tjänst).
Se min avatar 🙂
Quote from Mark Kovacs on 25 April 2007, 16:05Måste alltså skaffa mig nåt rosa...........eller öka farten........... Nej jag fortsätter nog JOGGA i min ÄPPELGRÖNA R90.
Måste alltså skaffa mig nåt rosa...........eller öka farten........... Nej jag fortsätter nog JOGGA i min ÄPPELGRÖNA R90.
Quote from Funbeat user on 25 April 2007, 16:10*grubbblar* Rosa byxor och orange löparskor går inte ihop, så jag får helt enkelt acceptera att jag inte kan jogga och börja med löpning då?
*grubbblar* Rosa byxor och orange löparskor går inte ihop, så jag får helt enkelt acceptera att jag inte kan jogga och börja med löpning då?
Quote from Fredric Lagerström on 25 April 2007, 16:27Jodå L Godiva. Orange går fint. Jag sprang ...el om jag joggade, med ett par orange nike air ett tag. Gick fin fint 🙂
Jodå L Godiva. Orange går fint. Jag sprang ...el om jag joggade, med ett par orange nike air ett tag. Gick fin fint 🙂
Quote from Daniel Jernebring on 25 April 2007, 16:32Idag har jag köpt ett korallfärgat mesh-linne. Får jag vara med i klubben då? 😉
Idag har jag köpt ett korallfärgat mesh-linne. Får jag vara med i klubben då? 😉
Quote from Funbeat user on 25 April 2007, 16:41jag burkar vara ute (och gå) i mina rosa plyschbyxor och röd träningströja! 🙂 Jättefint ihop... 🙂
jag burkar vara ute (och gå) i mina rosa plyschbyxor och röd träningströja! 🙂 Jättefint ihop... 🙂