Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Eftersom jag sprang Tjejlidingö i Rosa puma-topp så blev min tid en joggningstid 😉

Hmmm... mina joggarskor har rosa detalj... nikesymbolen. Vita och rosa. Det passar ju så dåligt med mina svarta joggarkläder.
Ska fortsätta skumpa på i min ko-takt och informera forumet om några veckor ifall jag slutar med rosa velour. 😀

ps: De skorna v

Jag har rosa nagellack - gills det???? 🙂

Aaah.. tänkte inte på det Anders 🙂

Jag samlar på rosa träningskläder 😉 plysch undviker jag däremot, svårtvättat och föga funktionellt, (fast jag har en morgonrock i rosa plysch, nej den slängde jag för ett tag sedan efter lång och trogen tjänst).

Se min avatar 🙂

Måste alltså skaffa mig nåt rosa...........eller öka farten........... Nej jag fortsätter nog JOGGA i min ÄPPELGRÖNA R90.

*grubbblar* Rosa byxor och orange löparskor går inte ihop, så jag får helt enkelt acceptera att jag inte kan jogga och börja med löpning då?

Jodå L Godiva. Orange går fint. Jag sprang ...el om jag joggade, med ett par orange nike air ett tag. Gick fin fint 🙂

Idag har jag köpt ett korallfärgat mesh-linne. Får jag vara med i klubben då? 😉

jag burkar vara ute (och gå) i mina rosa plyschbyxor och röd träningströja! 🙂 Jättefint ihop... 🙂