Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag är övertygad om att orange är lite snabbare än de andra färgerna 🙂

Och om man inte äger ett enda rosa plyschplagg innebär det att man är löpare då, inte joggare?

Helt rätt Mimmi.

Jag förstod de som att ju längre man är ifrån färgen rosa i färgskalan, snabbare löpare.....Eller hur de nu var.....

Det innebär bara att man handlade alla sina kläder _efter_ 80-talets slut...

*vinkar ivrigt*
Jag har en rosa cykel... och en rosa cykeltröja.. får man vara med o springa då?? 😉

Fast.. hmm.. jag har bara ickerosa byxor, å jag hade inte tänkt springa utan byxor (H)

Jag har nu letat efter en rosa plyschdress på alla möjliga tänkbara ställen. Ingen träff dock 🙁 Inte ens hos myrorna.

Funderar allvarligt på att köpa tyget och vända mig till min mor som har svart bälte i symaskin. Rosa plyschdress är ju nästan ett måst

"Silva sa: Fast.. hmm.. jag har bara ickerosa byxor, å jag hade inte tänkt springa utan byxor "

Jooo, gör det! Då blir vi damer rosa om kinderna och då får vi också vara med trots att vi inte har några rosa plyschbyxor! (H:)

> Och om man inte äger ett enda rosa plyschplagg innebär det att man är löpare då, inte joggare?

Precis. Och tvärsom. Oavsett hur snabbt man springer så "joggar" man om man bär rosa plyschdress. Jag ser mustafa Mohammed pressar järnet när han joggar fram

det är alltså den rosa plyschdressen som är skillnaden! Tänk att det har helt gått mig förbi 😀

Vad glad jag blir, jag vill minnas att vi pratade tempo i den andra tråden och ser man till tempot är jag definitivt en joggare, men jag tycker att detta med färg och materialval i kläderna verkar mycket mera vetenskapligt och korrekt - så nu kan jag defi