Quote from Guest on 7 May 2009, 14:11Hej! Har en liten fundering bara.
Om man bortser från utseéndet. Hur skiljer sig en löparsko avsedd för tjejer med en för herrar? Hittade nämligen ett par riktigt sköna skor (med neutralt utseénde) fast som är i damstorlek 44.5. Aldrig haft på mig så skö
Hej! Har en liten fundering bara.
Om man bortser från utseéndet. Hur skiljer sig en löparsko avsedd för tjejer med en för herrar? Hittade nämligen ett par riktigt sköna skor (med neutralt utseénde) fast som är i damstorlek 44.5. Aldrig haft på mig så skö
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 14:21Damskor är långsammare! c:a 20 min på marathon-distansen.
Damskor är långsammare! c:a 20 min på marathon-distansen.
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 14:23haha
haha
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 14:53Mina förra löparskor var i herrstorlek och jag är hemskt ledsen, men jag tror skillnaden i fart beror på något annat...
Mina förra löparskor var i herrstorlek och jag är hemskt ledsen, men jag tror skillnaden i fart beror på något annat...
Quote from Jonas Täng on 7 May 2009, 14:59Gissar att vanligen brukar en damläst vara något smalare än en herrläst.
Jag brukar springa i herrskor... men de går inte snabbare för det!
Gissar att vanligen brukar en damläst vara något smalare än en herrläst.
Jag brukar springa i herrskor... men de går inte snabbare för det!
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 15:00Ja kanske, rimligtvis borde det inte vara några andra skillnader än storlek och färg (för tjej-saker måste ju vara rosa - det har min dotter lärt mig)
Ja kanske, rimligtvis borde det inte vara några andra skillnader än storlek och färg (för tjej-saker måste ju vara rosa - det har min dotter lärt mig)
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 15:07Hälkappan brukar vara smalare på en damsko.
Hälkappan brukar vara smalare på en damsko.
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 17:43http://www.jogg.se/?sida=forum&subid=1958&searchstr=
Hej!
Jag googlade på damskor +löpning +skillnad och fick fram ovanstående länk. Kolla in den vet jag :D. Internet är för bra för att vara sant ha ha...
/Mona
http://www.jogg.se/?sida=forum&subid=1958&searchstr=
Hej!
Jag googlade på damskor +löpning +skillnad och fick fram ovanstående länk. Kolla in den vet jag :D. Internet är för bra för att vara sant ha ha...
/Mona
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 20:11"(för tjej-saker måste ju vara rosa - det har min dotter lärt mig)" ...... och då måste du vara en tjej, trots namnet, det ser jag! 😉
"(för tjej-saker måste ju vara rosa - det har min dotter lärt mig)" ...... och då måste du vara en tjej, trots namnet, det ser jag! 😉
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 20:15Ja... nu går vi lite "off-topic" men hon försöker alltså övertyga mig om att alla tjejkläder måste vara rosa medan jag försöker övertyga lillgrabben om att även killar kan ha rosa kläder (så han kan ärva hennes urvuxna) 😉
Ja... nu går vi lite "off-topic" men hon försöker alltså övertyga mig om att alla tjejkläder måste vara rosa medan jag försöker övertyga lillgrabben om att även killar kan ha rosa kläder (så han kan ärva hennes urvuxna) 😉