Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 20:27Heja Roland!!! (t+)
(och förlåt att jag gick ot...)
Heja Roland!!! (t+)
(och förlåt att jag gick ot...)
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 21:38Damskor är oftast smalare i hälen, då kvinnornas hälben är smalare än männens. Sen, om det är bra könsspecifika skor, så ska även damskorna vara mjukare i framfoten, ofta benämnt som skornas "flex". Detta på grund av att damerna är lättare (oftast...) och
Damskor är oftast smalare i hälen, då kvinnornas hälben är smalare än männens. Sen, om det är bra könsspecifika skor, så ska även damskorna vara mjukare i framfoten, ofta benämnt som skornas "flex". Detta på grund av att damerna är lättare (oftast...) och
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 12:14Jag har stora "blad" och har inte hittat några dammodeller i min storlek. Om det stämmer, som ovanstående skriver, är det ju inte alls bra att träna med herrskor....Men, vad har jag för val? Går det att specialbeställa ngnstans?
// Big Foot
Jag har stora "blad" och har inte hittat några dammodeller i min storlek. Om det stämmer, som ovanstående skriver, är det ju inte alls bra att träna med herrskor....Men, vad har jag för val? Går det att specialbeställa ngnstans?
// Big Foot
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 21:37Helena: Jag brukar också ha problem att hitta damskor i tillräcklig längd och herrskorna blir ofta för breda för mig. Senast slutade med att jag beställde skor från http://www.runandbecome.com/ i London. Det kostade 5£ i frakt och tog en dryg vecka i leve
Helena: Jag brukar också ha problem att hitta damskor i tillräcklig längd och herrskorna blir ofta för breda för mig. Senast slutade med att jag beställde skor från http://www.runandbecome.com/ i London. Det kostade 5£ i frakt och tog en dryg vecka i leve
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 22:21Många som har mitt problem! 🙂
Herrskor är för breda och damskor för korta 😛
Många som har mitt problem! 🙂
Herrskor är för breda och damskor för korta 😛
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 00:21I alla bättre sport- eller löpsko-affärer bör det gå att beställa damskor i större storlekar, så man behöver inte använda sig av nätet av den anledningen.
Adidas till exempel tillverkar sina damskor upp till storlek UK 10,5
vilket motsvarar 45 1/3. Nik
I alla bättre sport- eller löpsko-affärer bör det gå att beställa damskor i större storlekar, så man behöver inte använda sig av nätet av den anledningen.
Adidas till exempel tillverkar sina damskor upp till storlek UK 10,5
vilket motsvarar 45 1/3. Nik
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 10:56Varför inte skippa könsbestämningen av skor och träna i ett par som sitter bra istället?
Varför inte skippa könsbestämningen av skor och träna i ett par som sitter bra istället?
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 12:03Problemet infinner sig när man som tjej har små, men breda fötter... Inte en chans att hitta ett par herrskor i stl. 36! Nu _har_ jag dock lyckats hitta några bra modeller som är breda även i min storlek, så för tillfället har jag inga problem. Jag har do
Problemet infinner sig när man som tjej har små, men breda fötter... Inte en chans att hitta ett par herrskor i stl. 36! Nu _har_ jag dock lyckats hitta några bra modeller som är breda även i min storlek, så för tillfället har jag inga problem. Jag har do
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 13:02Fast problemet att hitta skor är väl lika stort om man som kille har korta men breda fötter?
Fast problemet att hitta skor är väl lika stort om man som kille har korta men breda fötter?
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 13:11Elias: Det blir barnskor!
kan kanske till och med få något tufft med dinosarier eller något på 😛Mycket lättare än att bo i en mindre stad där de bara rycker på axlarna och hjälper någon annan när man klager på att de inte har större damstorlekar än 40
Elias: Det blir barnskor!
kan kanske till och med få något tufft med dinosarier eller något på 😛
Mycket lättare än att bo i en mindre stad där de bara rycker på axlarna och hjälper någon annan när man klager på att de inte har större damstorlekar än 40