Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 22:01Behåll orginalhjulen som träningshjul och köp sen snabbare carbon-högprofilhjul om du ska tävla.
Mavic cosmic carbone brukar man säga är ett bra tävlingshjul men ändå till ett bra pris. Köpte mina från tysk nätbutik, 600 euro för paret. Funkar bra, 3 dag
Behåll orginalhjulen som träningshjul och köp sen snabbare carbon-högprofilhjul om du ska tävla.
Mavic cosmic carbone brukar man säga är ett bra tävlingshjul men ändå till ett bra pris. Köpte mina från tysk nätbutik, 600 euro för paret. Funkar bra, 3 dag
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 22:06Synd man inte har råd att köpa sådana hjul.
Synd man inte har råd att köpa sådana hjul.
Quote from j sollerman on 9 May 2008, 22:07Du kan ju inte köpa nya hjul nu igen!
Du kan ju inte köpa nya hjul nu igen!
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 22:10Jag har bara köpt beg. hjul de sista fyra åren förutom plasthjulen från Bontrager.
Jag har bara köpt beg. hjul de sista fyra åren förutom plasthjulen från Bontrager.
Quote from j sollerman on 9 May 2008, 22:11Men dom senaste va ju som nya, 10 mil då är dom ju inte ens inkörda
Men dom senaste va ju som nya, 10 mil då är dom ju inte ens inkörda
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 22:13Fettet i naven var trögt precis som kusken.
Igår pratade jag med två åsnor vid Sånna.
Fettet i naven var trögt precis som kusken.
Igår pratade jag med två åsnor vid Sånna.
Quote from j sollerman on 9 May 2008, 22:14Åsnor?
Åsnor?
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 22:17Javisst! Man känner sig som Dr Doolittle på rundorna.
Ibland har man tur o träffar någon som begriper vad man säger.
Javisst! Man känner sig som Dr Doolittle på rundorna.
Ibland har man tur o träffar någon som begriper vad man säger.
Quote from j sollerman on 9 May 2008, 22:25tom jag fattar va du säger! Och skånska är inte mitt bästa språk, men jag kan hantera de.
tom jag fattar va du säger! Och skånska är inte mitt bästa språk, men jag kan hantera de.
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 23:05Stefan var hittar man Mavic cosmic carbone för 600€,, vill också ha 🙂
Stefan var hittar man Mavic cosmic carbone för 600€,, vill också ha 🙂