Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Så hade jag tänkt strunta i regn och rusk och ge mig ut i alla fall och skulle därför införhandla ett par skoöverdrag på Biltema (89:90 kr). Då visar det sig att storlek Small och Medium har utgått och kvar återstår Large och X-tra Large!!!

Nån som känn

Jag har storlek 39-41 i skor och använder biltemas XL överdrag. De fungerar alldeles utmärkt och brukar vara kämpiga att få på (jag har visserligen vanliga skor, inte cykelskor) så jag tror nästan att L skulle kunna fungera för dig om du inte hittar något

Biltemas XL överdrag

Jag har använt dessa till 42-43 det är kämpigt att få dem på skona.
Då får man hamstra om de ska utgå!!

XL... å jag tyckte M såg stora ut... Har en kompis som har M och hon har 37-or om jag inte minns fel... Men om jag inte hittar nåt annat ska jag testa L.

För sent för att hamstra. Iaf i Göteborg för här är det helt slut.

Anne Mari
Jag har stl. 38 och har Biltemas Large. Passar perfekt!!

Köp medium - de kommer att fungera perfekt!!! Köper man de mindre är risken stor att man sliter sönder blixtlåset rätt omgående (det gjorde jag för ett par vintrar sedan).

Lycka till!!

Fast problemet var väl att medium är slut...

Alltså. Small och Medium finns inte längre.

Nåt här kanske skulle passa (googlade på skoöverdrag)
http://www.cyclecomponents.com/cgi-bin/air_ibutik.fcgi?avd=2&funk=steg_tva&artgrp=1136

Eiiiiik! 655 spänn?! Biltemas kostar 89,90. Det är ungefär vad min budget tillåter.

Edit: du menade naturligtvis nån av alla deras skoöverdrag. tyvärr saknas ofta små storlekar

Såg inte ens den dyra 😀 Tänkte mer på dom som kostade runt 150-200:-