Quote from ellen olsson on 12 February 2008, 22:08Kolla med Allebike.
http://www.allebike.nu/shop/default.asp?mod=cat&cat_id=16,20
Han kan fixa fram det mesta till konkurrenskraftiga priser.
Kolla med Allebike.
http://www.allebike.nu/shop/default.asp?mod=cat&cat_id=16,20
Han kan fixa fram det mesta till konkurrenskraftiga priser.
Quote from Funbeat user on 14 February 2008, 11:55Vad skulle man göra utan sina underbara Funbeat-kompisar?!?! Jag vet inte!!!
Idag fick jag ett paket från Karin W och i det låg ett par sprillans nya tossor storlek Medium. Karin for president!
Massa alla-hjärtans-kramar till Karin! (L)
Vad skulle man göra utan sina underbara Funbeat-kompisar?!?! Jag vet inte!!!
Idag fick jag ett paket från Karin W och i det låg ett par sprillans nya tossor storlek Medium. Karin for president!
Massa alla-hjärtans-kramar till Karin! (L)
Quote from Funbeat user on 14 February 2008, 12:33Medium va perfekt men du får JÄTTEGÄRNA kolla om de har ett par Medium till för jag har en vän som slitit ut sina och behöver ett par nya.
Medium va perfekt men du får JÄTTEGÄRNA kolla om de har ett par Medium till för jag har en vän som slitit ut sina och behöver ett par nya.
Quote from Mattias Johansson on 14 February 2008, 12:47oki... fast jag hade nog inte jäktat om de fortfarande är användbara. Skulle gissa på att det är brist pga av det kommer ny modell inför våren. Kanske med ny dragkedja som de haft lite problem med.... fast det är ju ett antagande och då en chansning...
oki... fast jag hade nog inte jäktat om de fortfarande är användbara. Skulle gissa på att det är brist pga av det kommer ny modell inför våren. Kanske med ny dragkedja som de haft lite problem med.... fast det är ju ett antagande och då en chansning...
Quote from Funbeat user on 14 February 2008, 12:58Det lät inte så på deras kundtjänst. "Tyvärr har dessa utgått och kommer inte att återkomma i sortimentet", svarade de på mitt mail. Mailade en följdfråga nyss angående om de planerar byta ut produkten helt.
Det lät inte så på deras kundtjänst. "Tyvärr har dessa utgått och kommer inte att återkomma i sortimentet", svarade de på mitt mail. Mailade en följdfråga nyss angående om de planerar byta ut produkten helt.
Quote from Mattias Johansson on 14 February 2008, 16:00Gick in på biltemas hemsida. Verkar som enbart S och M har plockats bort från deras sortiment. Trodde att även L och XL var på väg ut. De små sålde nog för dåligt....
Gick in på biltemas hemsida. Verkar som enbart S och M har plockats bort från deras sortiment. Trodde att även L och XL var på väg ut. De små sålde nog för dåligt....
Quote from mats1976@gmail.com on 14 February 2008, 16:24Ha, ha. Bra att de kommer till nytta! Själv drar jag på mig skidpjäxorna och drar en "repa i spåret". Have a nice evening folks!
Ha, ha. Bra att de kommer till nytta! Själv drar jag på mig skidpjäxorna och drar en "repa i spåret". Have a nice evening folks!
Quote from Funbeat user on 14 February 2008, 17:07Att de små sålde dåligt beror nog på att inte ens XL är, strikt sett, stor nog till mina skor i storlek 43 (Shimano-storlek 44). Jag kan få på dem, men det tar minst 3-4 minuter (om jag har tur), och det känns som om jag ska dra sönder dem varje gång. En
Att de små sålde dåligt beror nog på att inte ens XL är, strikt sett, stor nog till mina skor i storlek 43 (Shimano-storlek 44). Jag kan få på dem, men det tar minst 3-4 minuter (om jag har tur), och det känns som om jag ska dra sönder dem varje gång. En
Quote from Funbeat user on 14 February 2008, 18:06Jupp. Medium är nog 37-38 för mina skor är 36-37 och överdragen va jättelätta att dra på... fast mina feta vader hindrar mig från att dra upp dragkedjan hela vägen :(.
Jupp. Medium är nog 37-38 för mina skor är 36-37 och överdragen va jättelätta att dra på... fast mina feta vader hindrar mig från att dra upp dragkedjan hela vägen :(.
Quote from Mattias Johansson on 15 February 2008, 07:42feta vader !? Som cyklist är de säkert muskelösa.
Man kan inte både ha och äta kakan 😉
feta vader !? Som cyklist är de säkert muskelösa.
Man kan inte både ha och äta kakan 😉