Quote from Funbeat user on 6 March 2013, 00:20http://www.jogg.se/Forum/Trad.aspx?subid=31333
Där står det rätt utförligt varför priserna är så låga på trailstore.
http://www.jogg.se/Forum/Trad.aspx?subid=31333
Där står det rätt utförligt varför priserna är så låga på trailstore.
Quote from Funbeat user on 6 March 2013, 05:27Inov8 X-Talon 212 (funkar jättebra även på väg).
Inov8 Oroc 280 (dubbar, något stabilare än 212:n, låter lite mycket på ren asfalt).
Inov8 X-Talon 212 (funkar jättebra även på väg).
Inov8 Oroc 280 (dubbar, något stabilare än 212:n, låter lite mycket på ren asfalt).
Quote from Funbeat user on 6 March 2013, 07:19Niklas på Trailstore gjorde ett ärligt och helhjärtat försök att öppna en liten, oberoende intressestyrd trail running-butik på nätet. Hans kunder har varit väldigt nöjda men hans omsättning räcker inte.
Jag tycker det är synd att ni på en gång börjar p
Niklas på Trailstore gjorde ett ärligt och helhjärtat försök att öppna en liten, oberoende intressestyrd trail running-butik på nätet. Hans kunder har varit väldigt nöjda men hans omsättning räcker inte.
Jag tycker det är synd att ni på en gång börjar p
Quote from Funbeat user on 6 March 2013, 07:52Jag har köpt skor på Trailstore och är mycket nöjd med service och pris! Som skrivet ovan i tråden måste Niklas tyvärr lägga ner Trailstore, vilket är anledningen till de låga priserna.
Karin J har många frågor och jag måste nog ändå tipsa om att gå till
Jag har köpt skor på Trailstore och är mycket nöjd med service och pris! Som skrivet ovan i tråden måste Niklas tyvärr lägga ner Trailstore, vilket är anledningen till de låga priserna.
Karin J har många frågor och jag måste nog ändå tipsa om att gå till
Quote from Funbeat user on 6 March 2013, 08:24Du har nog rätt Jenny, att jag måste gå och prova innan jag köper. Men man blir ju lite sugen när man hittar skor till bra priser! Löplabbet i Jönköping är nog närmsta butik (som jag känner till).
Hittills har jag mest hållit mig på grusvägen, men har me
Du har nog rätt Jenny, att jag måste gå och prova innan jag köper. Men man blir ju lite sugen när man hittar skor till bra priser! Löplabbet i Jönköping är nog närmsta butik (som jag känner till).
Hittills har jag mest hållit mig på grusvägen, men har me
Quote from Camilla Höög on 6 March 2013, 08:31Japp, länken till jogg.se förklarar det. När ni postar länkar så skriv gärna vad de handlar om precis som Hampus har gjort.
Japp, länken till jogg.se förklarar det. När ni postar länkar så skriv gärna vad de handlar om precis som Hampus har gjort.
Quote from Camilla Höög on 6 March 2013, 08:46Jens, butiker som inte uppger de uppgifterna jag efterfrågade är i regel oseriösa eftersom de bryter mot E-handelslagen: http://www.notisum.se/rnp/sls/lag/20020562.HTM
Där ska minst namn, adress och e-postadress samt i förekommande fall organisationsnumme
Jens, butiker som inte uppger de uppgifterna jag efterfrågade är i regel oseriösa eftersom de bryter mot E-handelslagen: http://www.notisum.se/rnp/sls/lag/20020562.HTM
Där ska minst namn, adress och e-postadress samt i förekommande fall organisationsnumme
Quote from Funbeat user on 6 March 2013, 09:24Karin: "Funkar de skor ni tipsat om även om det skulle bli lika delar löpning på grusväg som i skogsterräng?"
Jag skulle svara njaaaaa på ev Inov 212 och nej på Inov 190. Inte för att dom inte funkar om man är van utan för att det låter som om du sprungi
Karin: "Funkar de skor ni tipsat om även om det skulle bli lika delar löpning på grusväg som i skogsterräng?"
Jag skulle svara njaaaaa på ev Inov 212 och nej på Inov 190. Inte för att dom inte funkar om man är van utan för att det låter som om du sprungi
Quote from Funbeat user on 6 March 2013, 09:53Kristina, det var just det jag misstänkte, att det skulle bli en lite för brutal övergång för mig.
Förresten så fick jag ett mycket trevligt mailsvar från Niklas på trailstore som bekräftar att det är utförsäljning pga nedläggning. Fri frakt dessutom, så
Kristina, det var just det jag misstänkte, att det skulle bli en lite för brutal övergång för mig.
Förresten så fick jag ett mycket trevligt mailsvar från Niklas på trailstore som bekräftar att det är utförsäljning pga nedläggning. Fri frakt dessutom, så
Quote from Funbeat user on 6 March 2013, 09:59Alltså, jag vet inte. Ville bara peka på att det som fungerar för en person (bl a beroende på vana) kanske inte fungerar för någon annan (utan försiktig invänjning). Och det kan ju vara onödigt att behöva hålla på med om man inte prompt vill det. 🙂
Alltså, jag vet inte. Ville bara peka på att det som fungerar för en person (bl a beroende på vana) kanske inte fungerar för någon annan (utan försiktig invänjning). Och det kan ju vara onödigt att behöva hålla på med om man inte prompt vill det. 🙂