Quote from Elias Engqvist on 6 March 2013, 10:22Jens, jag tror att man måste anstränga sig extra om man ska driva en sån liten nischad butik. Som Anders nämner är det viktigt att gå ut med all info, ha en lite mer seriös mailadress än hotmail osv. I det här fallet hade det ju varit bra om han skrivit p
Jens, jag tror att man måste anstränga sig extra om man ska driva en sån liten nischad butik. Som Anders nämner är det viktigt att gå ut med all info, ha en lite mer seriös mailadress än hotmail osv. I det här fallet hade det ju varit bra om han skrivit p
Quote from Elias Engqvist on 6 March 2013, 10:26Håller med Kristina om X-Talon, som jag skrev ovan så är den lite hårdare undertill vilket alltså betyder att om underlaget är hårt så blir det väldigt tufft att springa längre sträckor med den.
Håller med Kristina om X-Talon, som jag skrev ovan så är den lite hårdare undertill vilket alltså betyder att om underlaget är hårt så blir det väldigt tufft att springa längre sträckor med den.
Quote from Funbeat user on 6 March 2013, 10:26På förekommen anledning har jag nu tagit mig en titt på de s k webbutikerna trailstore.se och swedentrails.com.
Gemensamt för båda sajterna är att de är i total avsaknad av betal-, köp- och leveransinformation! Även kontaktinformationen lyser med sin frå
På förekommen anledning har jag nu tagit mig en titt på de s k webbutikerna trailstore.se och swedentrails.com.
Gemensamt för båda sajterna är att de är i total avsaknad av betal-, köp- och leveransinformation! Även kontaktinformationen lyser med sin frå
Quote from Funbeat user on 6 March 2013, 10:44Vill bara poängtera att jag inte startade tråden för att diskutera butiker, utan skor.
Icebug Anima som Jens nämnde verkar trevlig tycker jag.
Vill bara poängtera att jag inte startade tråden för att diskutera butiker, utan skor.
Icebug Anima som Jens nämnde verkar trevlig tycker jag.
Quote from Funbeat user on 6 March 2013, 10:53Den här tycker jag är en intressant kompromiss. Jag har föregångaren och använde den som vintersko innan jag gick över till Inov.
http://www.saucony.eu/se-SE/5520/blue-orange-grey/4880/progrid-peregrine-3.html
Den här tycker jag är en intressant kompromiss. Jag har föregångaren och använde den som vintersko innan jag gick över till Inov.
http://www.saucony.eu/se-SE/5520/blue-orange-grey/4880/progrid-peregrine-3.html
Quote from Elias Engqvist on 6 March 2013, 11:29Sorry för butiks-snacket!
Jag vill varna lite för Icebug Anima. Många tycker att hälkappan går upp för mycket och irriterar hälsenan. Testa noga!
Sorry för butiks-snacket!
Jag vill varna lite för Icebug Anima. Många tycker att hälkappan går upp för mycket och irriterar hälsenan. Testa noga!
Quote from Funbeat user on 6 March 2013, 11:46Ah, bra att veta. Sånt där som man kanske inte tänker på vid en första provning när man inte sprungit i så många olika skor.
Ah, bra att veta. Sånt där som man kanske inte tänker på vid en första provning när man inte sprungit i så många olika skor.
Quote from Funbeat user on 6 March 2013, 12:08@Miss Flugvikt.
Köpvillkor och returinformation har ALLTID funnits men tyvärr lite svårnavigerat under varje vara.. Har förenklat detta lite under "About". Tictail är färdiga e-handelslösningar som uppfyller de villkor du nämner. sedan är det så klart al
@Miss Flugvikt.
Köpvillkor och returinformation har ALLTID funnits men tyvärr lite svårnavigerat under varje vara.. Har förenklat detta lite under "About". Tictail är färdiga e-handelslösningar som uppfyller de villkor du nämner. sedan är det så klart al
Quote from Funbeat user on 6 March 2013, 12:46Jag har sprungit mycket och relativt hård terräng med både Inov-8 F-lite 195 och F-lite 230. Det är MYCKET kompetenta skor som kommer till korta först när det blir för mycket lera. Inov-8 har bestämt sig för att marknadsföra denna serie mot Cross-Fit folk
Jag har sprungit mycket och relativt hård terräng med både Inov-8 F-lite 195 och F-lite 230. Det är MYCKET kompetenta skor som kommer till korta först när det blir för mycket lera. Inov-8 har bestämt sig för att marknadsföra denna serie mot Cross-Fit folk
Quote from Funbeat user on 6 March 2013, 13:02Nu finns i all fall denna information
http://swedentrails.tictail.com/page/about
Nu finns i all fall denna information