Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 19:49Hej allihopa!
Efter att ha varit i kontakt med Rehabteamet så har jag fått en trolig diagnos."Besväret du beskriver troligast är Mortons tå eller som det egentligen heter mortons neurom.
Besväret beror på att du fått irritation av nerver som går mellan
Hej allihopa!
Efter att ha varit i kontakt med Rehabteamet så har jag fått en trolig diagnos.
"Besväret du beskriver troligast är Mortons tå eller som det egentligen heter mortons neurom.
Besväret beror på att du fått irritation av nerver som går mellan
Quote from Catharina Brattlin on 17 June 2010, 22:06Se där ja! Det var nedsjunkna främre fotvalv iaf! 🙂
Jag håller med Olle här. Se hellre till att träna upp Dina fotvalv med div barfotaövningar, så slipper Du inläggen. De ska Du ju inte bara ha när Du tränar, utan alltid.
Sen, om Du ska syssla med ba
Se där ja! Det var nedsjunkna främre fotvalv iaf! 🙂
Jag håller med Olle här. Se hellre till att träna upp Dina fotvalv med div barfotaövningar, så slipper Du inläggen. De ska Du ju inte bara ha när Du tränar, utan alltid.
Sen, om Du ska syssla med ba
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 15:01Kerstin, smart tänkt. En halvmara barfota är rätt mycket. I mitt fall tog det förra sommaren tre månader att jobba mig upp till en mil och jag tycker att jag ökade snabbt då.
Kerstin, smart tänkt. En halvmara barfota är rätt mycket. I mitt fall tog det förra sommaren tre månader att jobba mig upp till en mil och jag tycker att jag ökade snabbt då.