Quote from Guest on 31 March 2009, 15:45Jag behöver ett par nya skor för mina kortare "snabbspringningspass", dvs intervaller etc. Köpte ett par DS Racer som tyvärr visade sig vara för stora. 🙁 Jag har försökt springa i dom med en extrasula i, men det gör bara att jag får ont i hålfoten. Surt
Jag behöver ett par nya skor för mina kortare "snabbspringningspass", dvs intervaller etc. Köpte ett par DS Racer som tyvärr visade sig vara för stora. 🙁 Jag har försökt springa i dom med en extrasula i, men det gör bara att jag får ont i hålfoten. Surt
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 15:55Jag har ett par Asics Gel Stratus för mina "snabbspringningspass" och jag ÄLSKAR dem! De satt perfekt på foten från första stund och jag har aldrig fått blåsor eller skavsår av dem (som jag har fått/får av alla andra löpskor och träningsskor jag har/har h
Jag har ett par Asics Gel Stratus för mina "snabbspringningspass" och jag ÄLSKAR dem! De satt perfekt på foten från första stund och jag har aldrig fått blåsor eller skavsår av dem (som jag har fått/får av alla andra löpskor och träningsskor jag har/har h
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 15:57Saucony tangent. jag har aldrig haft en skönare sko.
Saucony tangent. jag har aldrig haft en skönare sko.
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 15:57Försök att få tag på försvarets.
Dom har slutat använda dom i försvaret för att dom var så dåliga..
Men jag älskar dom, lätta som fan...
och får du tag på dom kan du köpa dig ett par kartonger för dom kostar bara några kronor...
Försök att få tag på försvarets.
Dom har slutat använda dom i försvaret för att dom var så dåliga..
Men jag älskar dom, lätta som fan...
och får du tag på dom kan du köpa dig ett par kartonger för dom kostar bara några kronor...
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 15:57Tack Johanna,
Jag vill inte ha tyngre skor än DS Racer - gärna lättare ändå. 🙂
Tack Johanna,
Jag vill inte ha tyngre skor än DS Racer - gärna lättare ändå. 🙂
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 16:01Googlade på Saucony tangent och fick bara upp en herrmodell. Jag har ganska smal fot så det går nog inte med herr.
Googlade på Saucony tangent och fick bara upp en herrmodell. Jag har ganska smal fot så det går nog inte med herr.
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 16:05Nike Lunar racer. Mycket trevlig sko! 150g 🙂
Rekommenderas starkt av mig iaf!
Nike Lunar racer. Mycket trevlig sko! 150g 🙂
Rekommenderas starkt av mig iaf!
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 16:08På löplabbet har de Saucony Grid Tangent 3 även i dam-modell. Har precis köpt ett par i herrmodellen, de är grymma förutom de gula skosnörena!
På löplabbet har de Saucony Grid Tangent 3 även i dam-modell. Har precis köpt ett par i herrmodellen, de är grymma förutom de gula skosnörena!
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 16:19Köpte ett par Brooks Racer ST-III på Stadium-reat förra året för typ 399:- De är riktigt riktigt bra som tävlings/snabbpass-sko för mig. Lätta, ingen uppbyggnad, men håller emot pronationen lite ändå.
Köpte ett par Brooks Racer ST-III på Stadium-reat förra året för typ 399:- De är riktigt riktigt bra som tävlings/snabbpass-sko för mig. Lätta, ingen uppbyggnad, men håller emot pronationen lite ändå.
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 17:45Tack för tipsen!
Jag pep iväg till Runners store och är nu ägare till ett par sådana här:
bild:www.gerisale.se/typea2-filer/20008-1.jpg
Det är ett par Saucony Grid Type A2.
Jösses vilka sköna skor! 😀 Och rätt storlek (förhoppningsvis :D)
Tack för tipsen!
Jag pep iväg till Runners store och är nu ägare till ett par sådana här:
bild:www.gerisale.se/typea2-filer/20008-1.jpg
Det är ett par Saucony Grid Type A2.
Jösses vilka sköna skor! 😀 Och rätt storlek (förhoppningsvis :D)