Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 09:22Gröna A2, det vill jag också ha!! Var får man tag på dem?
Gröna A2, det vill jag också ha!! Var får man tag på dem?
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 14:29Jag med vill ha, vill ha, vill ha. Passande lysgröna kläder till. Vem betalar?
Jag med vill ha, vill ha, vill ha. Passande lysgröna kläder till. Vem betalar?
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 15:05Önskelista till jultomten kanske...??!(Han finns...bombis??!);)
Önskelista till jultomten kanske...??!(Han finns...bombis??!);)
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 15:16Nääää Kjell, han finns inte - det blev jag varse i julas. 🙁 😉
Nääää Kjell, han finns inte - det blev jag varse i julas. 🙁 😉
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 15:32Snabb lätta skor köper jag på lidel, funkar hur bra som helst och kostar undr 200
Snabb lätta skor köper jag på lidel, funkar hur bra som helst och kostar undr 200
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 17:57Men Fia-Lotta....hade du ätit gröten då som du skulle å inte ljugit å inte svurit å så...Tomtenissarna hör allt å ser allt. (Fy skam på dig förresten...skärpning i år å han kommer in genom microvågsugnen som alltid..?!) Dubbel-Bombis..?!(H)
Men Fia-Lotta....hade du ätit gröten då som du skulle å inte ljugit å inte svurit å så...Tomtenissarna hör allt å ser allt. (Fy skam på dig förresten...skärpning i år å han kommer in genom microvågsugnen som alltid..?!) Dubbel-Bombis..?!(H)
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 19:33De snyggaste A2:orna köptes av der Weinnachtsmann i München i höstas, eftersom jag var så snäll på maran (H) har inte sett så snygga skor här hemma i Sverige.
De snyggaste A2:orna köptes av der Weinnachtsmann i München i höstas, eftersom jag var så snäll på maran (H) har inte sett så snygga skor här hemma i Sverige.
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 20:14Men snälla Kjell, jag loooovar, har ätit gröt och inte ljugit så jättemycket.
Men kolla själv - tycker du att det här ser ut som en riktig tomte? VA???
bild:i274.photobucket.com/albums/jj279/Fia-Lotta/jul/DSC01223-1.jpg
Men snälla Kjell, jag loooovar, har ätit gröt och inte ljugit så jättemycket.
Men kolla själv - tycker du att det här ser ut som en riktig tomte? VA???
bild:i274.photobucket.com/albums/jj279/Fia-Lotta/jul/DSC01223-1.jpg
Quote from ellen olsson on 2 April 2009, 20:17Perfekt klädsel för Marathon du Médoc!
Perfekt klädsel för Marathon du Médoc!
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 20:52Jo då absolut..!?...den tröjan å dom byxorna å så dom där helt felaktiga löpar-dojorna....tja det kan ju inte vara någon annan än självaste TOMTEMOR vet ja....!!??....GOD JUL..?!:D:-);)
Jo då absolut..!?...den tröjan å dom byxorna å så dom där helt felaktiga löpar-dojorna....tja det kan ju inte vara någon annan än självaste TOMTEMOR vet ja....!!??....GOD JUL..?!:D:-);)