Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 18:03Det där är ju min favorit!
Det där är ju min favorit!
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 18:20Kul att höra att någon är nöjd med dom. Det är ju lite lotteri....
Kan tilläggga att jag även provsprang Nike Lunar Racer och dom var sköna undertill, men inte så sköna på ovansidan tycker jag. Lite konstigt material som liksom knöglade sig när jag vek f
Kul att höra att någon är nöjd med dom. Det är ju lite lotteri....
Kan tilläggga att jag även provsprang Nike Lunar Racer och dom var sköna undertill, men inte så sköna på ovansidan tycker jag. Lite konstigt material som liksom knöglade sig när jag vek f
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 19:03Jag har själv ett par A2 som jag älskar att springa med, på asfalts. Tyvärr gör hålen under till att de är fullständigt omöjligt att springa på grus, små stenar fastnar i hålen och tränger in i foten.
Varför måste alla nya skor ha hål i sulan.
Var inne på
Jag har själv ett par A2 som jag älskar att springa med, på asfalts. Tyvärr gör hålen under till att de är fullständigt omöjligt att springa på grus, små stenar fastnar i hålen och tränger in i foten.
Varför måste alla nya skor ha hål i sulan.
Var inne på
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 19:27OK, tack för varningen. Får hålla mig ifrån gruslöpning med dom med andra ord.
OK, tack för varningen. Får hålla mig ifrån gruslöpning med dom med andra ord.
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 19:34Prova själv så kommer du underfund med hur grovt gruset/sanden kan vara.
Prova själv så kommer du underfund med hur grovt gruset/sanden kan vara.
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 19:37Ja tack, det ska jag göra. 🙂
Ja tack, det ska jag göra. 🙂
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 20:46Kul att du hittade nya "puppor". Har själv efter flera år med DS Trainer gått över till att springa i Mizuno Wave Elixir 4 för tävling/ snabbträning.
Passar mina smala fötter samt har ett lätt pronationsstöd.
Kör Wave Inspire 5 Från samma tillverkare so
Kul att du hittade nya "puppor". Har själv efter flera år med DS Trainer gått över till att springa i Mizuno Wave Elixir 4 för tävling/ snabbträning.
Passar mina smala fötter samt har ett lätt pronationsstöd.
Kör Wave Inspire 5 Från samma tillverkare so
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 08:27Grattis till Saucony A2, jag har sprungit snart 50 mil i mina och de både känns och ser fräscha ut fortfarande. Kanonsko enligt mig och så j-vla snygg!
Grattis till Saucony A2, jag har sprungit snart 50 mil i mina och de både känns och ser fräscha ut fortfarande. Kanonsko enligt mig och så j-vla snygg!
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 08:31😀
Plockade precis fram och pillade på dom lite. Ja, visst är dom grymt snygga! 🙂
😀
Plockade precis fram och pillade på dom lite. Ja, visst är dom grymt snygga! 🙂
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 09:14Jag har blivit Saucony Frälst, lite sugen på dom där är jag allt men dom är nog lite väl tunna för min kroppsvikt (än) så jag slog till på ett par Grid Sinister i USA (400 kronor, som hittat):
BILD:http://episteme.arstechnica.com/evefiles/photo_albums/5/
Jag har blivit Saucony Frälst, lite sugen på dom där är jag allt men dom är nog lite väl tunna för min kroppsvikt (än) så jag slog till på ett par Grid Sinister i USA (400 kronor, som hittat):
BILD:http://episteme.arstechnica.com/evefiles/photo_albums/5/