Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 11:43Så här ska man göra!
http://www.runnersworld.com/article/1,7124,s6-240-319--13001-0,00.html
Så här ska man göra!
http://www.runnersworld.com/article/1,7124,s6-240-319--13001-0,00.html
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 12:35Gör orienteringsknuten, även känd som "världens bästa knut som aldrig går upp medan man springer men som är jättejättelätt att knyta upp efter målgång":
1. Gör en vanlig rosett.
2. Trä ena öglan genom den andra.
3. Dra i ena snöret så att den omslutande ö
Gör orienteringsknuten, även känd som "världens bästa knut som aldrig går upp medan man springer men som är jättejättelätt att knyta upp efter målgång":
1. Gör en vanlig rosett.
2. Trä ena öglan genom den andra.
3. Dra i ena snöret så att den omslutande ö
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 13:32Vissa typer av skosnören är väldigt hala när de är nya.
Då gluider knuterna lätt. Det finns två sätt att lösa det.
1. rugga upp snörena, ta av dem och dra dem mot en sten el dyl.
2. byt till andraden kan man byta knut so också föreslagits. testa det för
Vissa typer av skosnören är väldigt hala när de är nya.
Då gluider knuterna lätt. Det finns två sätt att lösa det.
1. rugga upp snörena, ta av dem och dra dem mot en sten el dyl.
2. byt till andra
den kan man byta knut so också föreslagits. testa det för
Quote from Elias Engqvist on 3 October 2010, 16:55Just Nike verkar på senare tid ha börjat göra snören av teflon! Jag har ett par som jag satt dubbelknut på då jag SATT och jobbade och då jag några timmar senare skulle gå nånstans hade knuten gått upp!!! Jag har bytt till locklaces - triathletens skosnör
Just Nike verkar på senare tid ha börjat göra snören av teflon! Jag har ett par som jag satt dubbelknut på då jag SATT och jobbade och då jag några timmar senare skulle gå nånstans hade knuten gått upp!!! Jag har bytt till locklaces - triathletens skosnör
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 17:05Xtenex elastiska snören är helt suveräna. Testa dem om du inte gjort det.
Xtenex elastiska snören är helt suveräna. Testa dem om du inte gjort det.
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 17:39Mina fantastika Merrell-terrängskor har fantastiskt dåliga skosnören - hårda, runda, hala. Jag måste komma mig för att byta.
New Balances vågiga skosnören är annars mina favoriter. Sådana borde följa med alla löparskor.
Mina fantastika Merrell-terrängskor har fantastiskt dåliga skosnören - hårda, runda, hala. Jag måste komma mig för att byta.
New Balances vågiga skosnören är annars mina favoriter. Sådana borde följa med alla löparskor.
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 18:05Jag läste i tidningen JOGGING...eller var det i tidningen LÖPNING (1986..??!!) någon som sa att kör aldrig med dubbelknut på dojorna när du springer på grus.....Det kan ta en helvetes massa extra sekunder om du får in en jätte-grusing i dojan å måste lösa
Jag läste i tidningen JOGGING...eller var det i tidningen LÖPNING (1986..??!!) någon som sa att kör aldrig med dubbelknut på dojorna när du springer på grus.....Det kan ta en helvetes massa extra sekunder om du får in en jätte-grusing i dojan å måste lösa
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 18:44Jag älskar också mina Xtenex-snören. Sedan jag testade det vill jag inte ha vanliga skosnören. Bara att dra åt första gången så att skorna sitter som dom ska och sedan behöver jag inte bekymra mig om att snöra skorna fler gånger. Rekommenderas! (t+)
Jag älskar också mina Xtenex-snören. Sedan jag testade det vill jag inte ha vanliga skosnören. Bara att dra åt första gången så att skorna sitter som dom ska och sedan behöver jag inte bekymra mig om att snöra skorna fler gånger. Rekommenderas! (t+)
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 19:49Var får man tag på Xtenex i Sverige? Enligt deras hemsida finns det ingen återförsäljare här...
Var får man tag på Xtenex i Sverige? Enligt deras hemsida finns det ingen återförsäljare här...
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 19:54Här köpte jag:
http://www.runnersgear.se
Här köpte jag: