Quote from Guest on 16 May 2011, 08:37Tänkte bara berätta om en lite lustig historia som hände mig igår på min premiärtur i sjön intill. Det var ca 13 grader i vattnet och lite regntungt. Våtdräkten på och dubbla simmössor fick duga.
Efter att ha kommit i och lagt mig på rygg ett tag till de
Tänkte bara berätta om en lite lustig historia som hände mig igår på min premiärtur i sjön intill. Det var ca 13 grader i vattnet och lite regntungt. Våtdräkten på och dubbla simmössor fick duga.
Efter att ha kommit i och lagt mig på rygg ett tag till de
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 08:47Jag har sluppit själva "fågelattacken" men man är lite skeptisk när man simmar mot ett svanpar med ungar.
Annars var veckorna efter ett par barn hade sett ett huvudliknande föremål vid badplatsen och polisen var där med sökhundar.
Då var det lite intressa
Jag har sluppit själva "fågelattacken" men man är lite skeptisk när man simmar mot ett svanpar med ungar.
Annars var veckorna efter ett par barn hade sett ett huvudliknande föremål vid badplatsen och polisen var där med sökhundar.
Då var det lite intressa
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 08:52Skäggdopping? De är ju inte så jättestora, men dyker efter fisk o har en snygg tofs
Skäggdopping? De är ju inte så jättestora, men dyker efter fisk o har en snygg tofs
Quote from Elias Engqvist on 16 May 2011, 08:54Skulle gissa på skrak. Googla på en bild av småskrak!
Skulle gissa på skrak. Googla på en bild av småskrak!
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 09:31Jag funderar på om det inte kan ha varit en Vigg. Den ser jäkligt skyldig ut om man bildgooglar den.
Tyvärr ser den även väldigt liten ut så man skäms lite över att man blivit så skraj.
Jag funderar på om det inte kan ha varit en Vigg. Den ser jäkligt skyldig ut om man bildgooglar den.
Tyvärr ser den även väldigt liten ut så man skäms lite över att man blivit så skraj.
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 09:33en av de storste anledning att jag tycker inte om att simma ensam. jag gjörde detta på lördag. men simmade bara 400m ut och in. hade tänkte mig simma minst 2000m men vågar var hög och det blåste så mycket.
Varje gång jag simma ute börja min huvud att
en av de storste anledning att jag tycker inte om att simma ensam. jag gjörde detta på lördag. men simmade bara 400m ut och in. hade tänkte mig simma minst 2000m men vågar var hög och det blåste så mycket.
Varje gång jag simma ute börja min huvud att
Quote from Elias Engqvist on 16 May 2011, 10:02Det kanske var en haj?
Det kanske var en haj?
Quote from Elias Engqvist on 16 May 2011, 10:05Tord: En vigg jagar inte fisk utan äter bara småsaker den hittar. En skrak däremot jagar småfisk (Ser du ut som en liten fisk?)
Tord: En vigg jagar inte fisk utan äter bara småsaker den hittar. En skrak däremot jagar småfisk (Ser du ut som en liten fisk?)
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 17:37Sluta med era roliga historier, tänkte börja simma openwater i år.Testade våtdräkten en gång förra året på "sensommaren"och det funkade kanon....
Nu vete sjutton om jag törs hoppa i och testa... + 60 och ca 120 kg kanske avskräcker lite småfåglar?
Ni som
Sluta med era roliga historier, tänkte börja simma openwater i år.Testade våtdräkten en gång förra året på "sensommaren"och det funkade kanon....
Nu vete sjutton om jag törs hoppa i och testa... + 60 och ca 120 kg kanske avskräcker lite småfåglar?
Ni som
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 18:35från bassäng till OW kommer du inte uppleva detta som så mycket snabbare. du få ingen hjälp vid vändning och i OW kommer du simma längre streckor.
men för min del i bassäng är det upp mot 10s/100m på en lungt fart.
det är svårt att jämnför OW till bass
från bassäng till OW kommer du inte uppleva detta som så mycket snabbare. du få ingen hjälp vid vändning och i OW kommer du simma längre streckor.
men för min del i bassäng är det upp mot 10s/100m på en lungt fart.
det är svårt att jämnför OW till bass