Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 19:14Har ofta blivit följd av en mindre måsflock. Helt utan att de stört mig, kändes som att de trodde jag var en säl som kanske skulle driva upp fisk
Har ofta blivit följd av en mindre måsflock. Helt utan att de stört mig, kändes som att de trodde jag var en säl som kanske skulle driva upp fisk
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 20:57Svårt att säga hur mycket snabbare det går på en hundring eftersom jag inte har några exakta mått OW. EN sak kan jag säga, bensparken blir mycket yvigare och intensivare efter ett litet bett under vattenytan däremot.
Svårt att säga hur mycket snabbare det går på en hundring eftersom jag inte har några exakta mått OW. EN sak kan jag säga, bensparken blir mycket yvigare och intensivare efter ett litet bett under vattenytan däremot.
Quote from Håkan Öhling on 16 May 2011, 22:06Mina otroligt vetenskapliga studier visar att det går 4-5 SEK snabbare per 100m med våtdräkt.
Mina otroligt vetenskapliga studier visar att det går 4-5 SEK snabbare per 100m med våtdräkt.
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 10:47Häfftigt:-) eller inte...hehe
Jag har en kompis här i Växjö som blev biten av en skarv när han simmade.
Vanliga är ju att dom lever vid kusten och även där har jag fått en rapport(Kalmar sund) om en fågel attack i foten även där är det skarven som är bov
Häfftigt:-) eller inte...hehe
Jag har en kompis här i Växjö som blev biten av en skarv när han simmade.
Vanliga är ju att dom lever vid kusten och även där har jag fått en rapport(Kalmar sund) om en fågel attack i foten även där är det skarven som är bov
Quote from Elias Engqvist on 17 May 2011, 11:43Fast den är stor och svart och lätt att känna igen!
Fast den är stor och svart och lätt att känna igen!
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 13:59Jag brukar kallas för lögnare när jag berättar det här, men eftersom ni tjatar, så...
1993 eller 1994 var jag på vandringssafari i Norra Luangwaparken. På ett ställe skulle vi korsa en större bäck, c:a 20 m bred vid vadstället. Guiden gjorde en affär av
Jag brukar kallas för lögnare när jag berättar det här, men eftersom ni tjatar, så...
1993 eller 1994 var jag på vandringssafari i Norra Luangwaparken. På ett ställe skulle vi korsa en större bäck, c:a 20 m bred vid vadstället. Guiden gjorde en affär av
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 14:57😀
😀
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 19:44Krokodil hit, krokodil dit.
Jag höll faktiskt på att bli uppäten av en VIGG (eller vad det var). 😉
Krokodil hit, krokodil dit.
Jag höll faktiskt på att bli uppäten av en VIGG (eller vad det var). 😉
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 20:16(t+)
ibland skulle man vilja ha en "gilla" knapp även här 🙂
(t+)
ibland skulle man vilja ha en "gilla" knapp även här 🙂
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 22:14Tord:
Ja, jag vet. Min bet ju inte ens. Men det var det bästa jag hade att komma med. Men säg att det var en skarv, så får du massor av kompisar, för den fågeln älskar folk att hata!
Tord:
Ja, jag vet. Min bet ju inte ens. Men det var det bästa jag hade att komma med. Men säg att det var en skarv, så får du massor av kompisar, för den fågeln älskar folk att hata!