Quote from Elias Engqvist on 17 May 2011, 22:42Inte en vigg Tord!
Inte en vigg Tord!
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 23:33Det var en mördarvigg.
Nu när jag tänker efter så hade den nog tänder också. 😉Förvånad fågel med helt svart huvud och tofs i nacken var det iaf.
kan vara en storskarv kanske, finns en drös i sjöarna omkring om man kan lita på fågelskådarna i området.
Det var en mördarvigg.
Nu när jag tänker efter så hade den nog tänder också. 😉
Förvånad fågel med helt svart huvud och tofs i nacken var det iaf.
kan vara en storskarv kanske, finns en drös i sjöarna omkring om man kan lita på fågelskådarna i området.
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 08:52vi har ju våra egna krokodiler i de svenska sjöarna... gammelgäddan.
Nog skulle den kunna ta min fot för en halvdöd fisk, min teknik är alltså urusel. Skulle funka som motivation till att frbättra bensparkarna.. nu smårycker fötterna lite och det tror jag
vi har ju våra egna krokodiler i de svenska sjöarna... gammelgäddan.
Nog skulle den kunna ta min fot för en halvdöd fisk, min teknik är alltså urusel. Skulle funka som motivation till att frbättra bensparkarna.. nu smårycker fötterna lite och det tror jag
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 12:02http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/429067-attackerades-av-gadda
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10853626.abFinns fler exempel - nu vågar väl ingen bada längre?
http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/429067-attackerades-av-gadda
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10853626.ab
Finns fler exempel - nu vågar väl ingen bada längre?
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 21:43Kom igen nu gubbar! Simma i våtdräkt, som skyddar mot kallt vatten och dessutom borde fungera som en slags skyddsdräkt och att då vara rädd för att simma i svenska sjöar. Obegripligt! Här finns ju ingenting som kan vara farligt, förutom snabbgående båtar.
Kom igen nu gubbar! Simma i våtdräkt, som skyddar mot kallt vatten och dessutom borde fungera som en slags skyddsdräkt och att då vara rädd för att simma i svenska sjöar. Obegripligt! Här finns ju ingenting som kan vara farligt, förutom snabbgående båtar.
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 22:35Jodå, Orca S2 var på, dubbla simmössor också. Jag fightades bara mot kylan och försökte få till andningen i kallt vatten. Det är inte första gången jag är ute och jag vet att premiären alltid är lite knackig.
Men om man ståflyter ensam i en sjö med regn
Jodå, Orca S2 var på, dubbla simmössor också. Jag fightades bara mot kylan och försökte få till andningen i kallt vatten. Det är inte första gången jag är ute och jag vet att premiären alltid är lite knackig.
Men om man ståflyter ensam i en sjö med regn
Quote from Tomas Stöt on 22 May 2011, 07:38De ser väl till att det inte finns några "monster" i Västerdalälven 😉 till i juli. Fast med så många som sprattlar i vattnet den helgen så lär de bli bortskrämda
*har aldrig simmat i öppet vatten- än*
De ser väl till att det inte finns några "monster" i Västerdalälven 😉 till i juli. Fast med så många som sprattlar i vattnet den helgen så lär de bli bortskrämda
*har aldrig simmat i öppet vatten- än*
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 11:57när vatten temp är under 16c ibland tappa jag kännsle i mina foterna. och när en fot rör den andra vid en benspark blir jag lite rädd 😉
när vatten temp är under 16c ibland tappa jag kännsle i mina foterna. och när en fot rör den andra vid en benspark blir jag lite rädd 😉
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 06:42Ingen som har mött en orm i vattnet? Riktigt läskiga att möta.
Ingen som har mött en orm i vattnet? Riktigt läskiga att möta.
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 09:41Ormarna viker nog undan, hur många blir bitna av huggorm i vattnet, typ ingen? Lik är harmlösa och statisktiskt sett osannolika att stöta på. Bojkättingar och diverse vajrar och lösa tampar med sjögräs på krockar man ju jämt med men man fastnar knappast.
Ormarna viker nog undan, hur många blir bitna av huggorm i vattnet, typ ingen? Lik är harmlösa och statisktiskt sett osannolika att stöta på. Bojkättingar och diverse vajrar och lösa tampar med sjögräs på krockar man ju jämt med men man fastnar knappast.