Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 09:48Hajfena på ryggen kanske funkar som avskräckande exempel 😉
Hajfena på ryggen kanske funkar som avskräckande exempel 😉
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 10:24När jag var liten fick jag höra att ormarna inte kunde bita i vattnet. Vet inte om det ligger någon sanning i det eller om det bara var något man tutade i barn för att de inte skulle vara livrädda för att bada.
När jag var liten fick jag höra att ormarna inte kunde bita i vattnet. Vet inte om det ligger någon sanning i det eller om det bara var något man tutade i barn för att de inte skulle vara livrädda för att bada.
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 10:29Huggormar gillar inte vatten, så även om den kan simma så vill den bara fort därifrån.
Om ni skulle stöta på en orm i svenska vatten så är det förmodligen en snok och den ser er inte som en groda eller annat ätbart (även om man tycker att man simmar som e
Huggormar gillar inte vatten, så även om den kan simma så vill den bara fort därifrån.
Om ni skulle stöta på en orm i svenska vatten så är det förmodligen en snok och den ser er inte som en groda eller annat ätbart (även om man tycker att man simmar som e
Quote from Elias Engqvist on 25 May 2011, 11:22Jan-Erik har helt rätt och du Elin blev nog lurad.
OT:
Men, även om en snok inte har något gift så kan man förstås bli biten av en snok som känner sig trängd och inte kan fly. Man ska då vara väldigt uppmäsksam på bettet då snokar inte borstar tänderna
Jan-Erik har helt rätt och du Elin blev nog lurad.
OT:
Men, även om en snok inte har något gift så kan man förstås bli biten av en snok som känner sig trängd och inte kan fly. Man ska då vara väldigt uppmäsksam på bettet då snokar inte borstar tänderna
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 12:58Haj?;) Eller vore en periskopattrapp nåt? I vår fjärd trodde nån sig ha sett ubåt helt nyligen så man kanske kommer med på nyheterna.
Värre är att kommunen förra veckan släppte ut 5300 kubikmeter (!!!!) orenat avloppsvatten, alltså ren skit, rakt ut i f
Haj?;) Eller vore en periskopattrapp nåt? I vår fjärd trodde nån sig ha sett ubåt helt nyligen så man kanske kommer med på nyheterna.
Värre är att kommunen förra veckan släppte ut 5300 kubikmeter (!!!!) orenat avloppsvatten, alltså ren skit, rakt ut i f
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 13:05fy fan vad äckligt!!!
fy fan vad äckligt!!!
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 18:05Visst, huggormar vill in till land men de simmar i alla fall. Sett dem flertalet gånger. Om de biter eller inte vet jag inte eftersom jag inte simmat bredvid dem, bara i båt 😀
Sussi, angående ballong i snöre har jag för mig att jag sett något liknande t
Visst, huggormar vill in till land men de simmar i alla fall. Sett dem flertalet gånger. Om de biter eller inte vet jag inte eftersom jag inte simmat bredvid dem, bara i båt 😀
Sussi, angående ballong i snöre har jag för mig att jag sett något liknande t