Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 23:04Rasmus - vad är det för kanonstegmätare du har? Jag har tre st och alla mäter olika(#) testat och kommit fram till att min mobil mäter mer exakt än tom silva`s...
Rasmus - vad är det för kanonstegmätare du har? Jag har tre st och alla mäter olika(#) testat och kommit fram till att min mobil mäter mer exakt än tom silva`s...
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 23:25Vet inte alls, faktiskt. Jag köpte den på Argos i Cork (södra Irland), när jag bodde där. 2002 måste det ha varit.
Men jo, den är väldigt bra. Har bytt batteri två gånger under snart sex år, och i övrigt bara den kämpar på utan krångel.
Vet inte alls, faktiskt. Jag köpte den på Argos i Cork (södra Irland), när jag bodde där. 2002 måste det ha varit.
Men jo, den är väldigt bra. Har bytt batteri två gånger under snart sex år, och i övrigt bara den kämpar på utan krångel.
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 11:28Fny och alla ni andra som tog åt er:
Förlåt om ni blev lite sårade men jag skrev faktiskt redan i mitt första inlägg - springa/gå (se citatet nedan).
"Att bara ge sig ut och springa/gå en mil fungerar bra, i alla fall för mig. 10 km är ju en så kort s
Fny och alla ni andra som tog åt er:
Förlåt om ni blev lite sårade men jag skrev faktiskt redan i mitt första inlägg - springa/gå (se citatet nedan).
"Att bara ge sig ut och springa/gå en mil fungerar bra, i alla fall för mig. 10 km är ju en så kort s
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 13:44"Jag är väl en obotlig optimist beträffande min egen förmåga. Men gamla tanter (är själv 55 så tanterna är nog 55+) som joggar om mig i motionsspåret hindrar mig från att bli odrägligt självbelåten. "
bor du i grannskapet av Evy palm eller så?
När jag kä
"Jag är väl en obotlig optimist beträffande min egen förmåga. Men gamla tanter (är själv 55 så tanterna är nog 55+) som joggar om mig i motionsspåret hindrar mig från att bli odrägligt självbelåten. "
bor du i grannskapet av Evy palm eller så?
När jag kä
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 14:00Tyvärr så kan jag inte skylla på att det är Evy som passerar mig. Jag brukar springa i Rocklundaspåret här i Västerås där alla lag konditionstränar så förutom alla tanter och gubbar som passerar mig så brukar jag bli omsprungen av ishockeyspelare, fotboll
Tyvärr så kan jag inte skylla på att det är Evy som passerar mig. Jag brukar springa i Rocklundaspåret här i Västerås där alla lag konditionstränar så förutom alla tanter och gubbar som passerar mig så brukar jag bli omsprungen av ishockeyspelare, fotboll
Quote from Funbeat user on 18 March 2008, 20:10Kommer jag ihåg rätt, så pratade han om antiken och området kring medelhavet och deras arméer.
Kommer jag ihåg rätt, så pratade han om antiken och området kring medelhavet och deras arméer.
Quote from Funbeat user on 19 March 2008, 10:06Hm, hur utvecklat var trossväsendet på den tiden?
Hm, hur utvecklat var trossväsendet på den tiden?