Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Eftermiddagste?

Mycket intressant...jag har gjort noteringar för framtida användning. Just nu känner jag mig bara ung å stark å tar bara på måfå ut lite grejor ur lådorna. Å för långfilsingar där går gränsen vid -7,00 grad C. Annars gammal T-shirt å ännu äldre tröja inna

Det som Jessie skriver kan stämma, ibland får man ta risken och testa.

Det kan finnas flera olika lösningar som fungerar, inte som i matte där det endast finns ett svar.

Har du aldrig löst ekvationer med flera rötter???
F ö är svar stundtals en tolkningsfråga även i matte ...

Trots att jag har otaliga funktionströjor så provade jag att ta en bomullströja mellan vindjackan och understället iom att det var -15. Fungerade hur bra som helst. Närmast kroppen skulle jag aldrig fundera på att ha bomull när det är kallt men som mellan

Bra där!
Innan man knapprar sönder tangentbordet så kunde man ju faktiskt gå ut och testa i praktiken.

I onsdags kväll förra veckan då det var -22 hade jag bomull som lager 2, i söndags då det vart -8 hade jag polyester, idag runt nollan kör jag 2 lager

Ner till -10 så har jag inget lager2 dvs jag har bara lager1 och 3. Nånstans runt +5 ersätts jackan mot en väst. Däremot har jag mössa o vantar redan en bra bit upp på +sidan.

På kanal 8 så har George precis fått NY Yankees att byta till bomullskläder från polyesterkläder.
Det blir spännande att se resultatet av det bytet.

Mannes tips om ett bomullplagg utanpå funktionströjan skriver jag under på. Själv så har jag en T-shirt i bomull.

Kläder för 2h löpning och -23C som funkar:
Korta funktionskallingar. Underställ pollyprop långbent och polokrage. Tunnare tights. T-shirt. B

Så länge bomullskläderna inte blir fuktiga så är det inga problem. Då värmer de alldeles utmärkt.