Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelSlottsrundan
You need to log in to create posts and topics.

Har cyklat varje år utom 1 som Anders har kört det där. Första gången var vi sju pers. Å andra sidan har jag inte startat vid startpunkten sedan 2004 så jag har inte sett det kompletta startgänget. Skymtade dock CC Håkan i en klunga häromåret som susade f

Jag och tre andra polare dyker upp.

Hmm, jag är sugen alltså, men vet inte om jag pallar 11 mil, även om det är i 25 km/h. Har aldrig cyklat längre än 5-6 mil tidigare.

Har du kört tillsammans med 10 andra i klunga förut? Om inte så är det mycket lättare när man cyklar tillsammans än när man cyklar i grupp...

Plus, man kan banga efter 6 mil (då kör man förbi starten/målet igen).

*dubbelpost*

Hmm, jo jag har kört i klunga förut, och visst går det lättare då. Men det känns ändå lite övermodigt att dubbla distansen bara sådär.

Men om man kan banga efter sex mil borde det inte vara nårga problem 😀

Hans W, jag har inte heller kört längre än 6 mil någon gång, så du kommer inte vara ensam om det. Så man får väl se ifall man hänger med i 12 mil, eller avviker lite tidigare.

Någon som vet hur vädret ska bli på lördag?

Ahhh, vad bra. Då är vi ett helt gäng noviser som har noll koll, vi kan ju skapa ett gäng. 🙂 Annars har vår tanke varit att hänga med 25 km/h gruppen för att sedan droppa av när andan faller på, alternativt minska hastighet.

Om jag kommer ihåg tar jag

Hej.

Jag är också sugen på att hänga med newbie klubben 🙂

Har problem med mina ljumskar och blivit ordinerad att cykla, dock är cykeln från sent 80-tal men den går säkert lika bra som en 10 000 kronors racer;)

Farten sitter väl inte i cykeln. Det är

Det hoppas jag verkligen inte. Isåfall är lösningen rätt jobbig och svettig 😉