Quote from Christian Wahlberg on 18 April 2008, 14:31Lunedi kläder och blå Pinta här. Det går bara inte att missa mig 😉
Lunedi kläder och blå Pinta här. Det går bara inte att missa mig 😉
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 20:15Solsken, 12-14°C och svag vind om man får tro den danske metereologen!
Solsken, 12-14°C och svag vind om man får tro den danske metereologen!
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 22:42Oh, det låter mycket lovande!
Oh, det låter mycket lovande!
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 20:35Dåligt virke i Triathleter och spinnissar.
En gammal blekfet diabetiker får släpa runt med Ballast.
Fina slott och Häckar på rundan. Det blir till att återkomma!Tack Dansken för en trevlig tur i vårsolen!
Jonas, missade jag dig eller du mig?
Dåligt virke i Triathleter och spinnissar.
En gammal blekfet diabetiker får släpa runt med Ballast.
Fina slott och Häckar på rundan. Det blir till att återkomma!
Tack Dansken för en trevlig tur i vårsolen!
Jonas, missade jag dig eller du mig?
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 22:04Kom du först i mål David?
Kom du först i mål David?
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 22:17Nope, Jag är alldeles för vinterfet.
Nope, Jag är alldeles för vinterfet.
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 08:58Vi var ett litet gäng som körde rundan för första gången, trevlig runda i fin miljö,
blev en riktigt bra intervall träningsrunda med alla backar och samtidigt ett distanspass.Ett stort tack till arrangörerna !
Vi var ett litet gäng som körde rundan för första gången, trevlig runda i fin miljö,
blev en riktigt bra intervall träningsrunda med alla backar och samtidigt ett distanspass.
Ett stort tack till arrangörerna !
Quote from Mattias Johansson on 20 April 2008, 09:19Kom faktiskt ner med målsättning för att köra i lugnt distanstempo pga av förkylningssviter. Var ingen som sa att att det bitvis var ganska kuperat(#) (H:). Härliga "spurtbackar"(H:)
Ja..ja det gick i alla fall lugnt mellan backarn (H).6.2 % 1,4 km mätt
Kom faktiskt ner med målsättning för att köra i lugnt distanstempo pga av förkylningssviter. Var ingen som sa att att det bitvis var ganska kuperat(#) (H:). Härliga "spurtbackar"(H:)
Ja..ja det gick i alla fall lugnt mellan backarn (H).
6.2 % 1,4 km mätt
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 09:31Den var lite småseg med sin lille uppåtknorr på slutet (L)
Den var lite småseg med sin lille uppåtknorr på slutet (L)
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 17:40Rolig runda
Rolig runda