Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 18:36Helkul runda 😀
Jag har alldrig kört med "riktiga" cyklister förr.
Jäklar vad det gick undan 🙂Tack för en bra dag.
/M
Helkul runda 😀
Jag har alldrig kört med "riktiga" cyklister förr.
Jäklar vad det gick undan 🙂
Tack för en bra dag.
/M
Quote from Christian Wahlberg on 20 April 2008, 23:19Jag missade dom allra flesta David. Antar att du drog iväg med Håkan och raket gänget. Själv är jag inte riktigt cykel eller distanstränad just nu.
Faktum är att jag inte insåg att jag snackade med Linus förrän han gick upp och drog och jag såg hans tröj
Jag missade dom allra flesta David. Antar att du drog iväg med Håkan och raket gänget. Själv är jag inte riktigt cykel eller distanstränad just nu.
Faktum är att jag inte insåg att jag snackade med Linus förrän han gick upp och drog och jag såg hans tröj
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 09:05En riktigt härlig runda (även om jag avvek lite tidigare för att ta vägen hem till Södra Sandby istället).
Det var verkligen häftigt att så många slöt upp. Det var första gången jag cyklade i klunga och det var häftigt att inse att man kunde hålla så myck
En riktigt härlig runda (även om jag avvek lite tidigare för att ta vägen hem till Södra Sandby istället).
Det var verkligen häftigt att så många slöt upp. Det var första gången jag cyklade i klunga och det var häftigt att inse att man kunde hålla så myck
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 09:10Ja det var ju en perfekt dag för cykling. Jag var glad över att jag tog kortbyxor, fick lagomt med solbränna, ångrar bara att jag inte tog kort tröja för att börja jobba på linjerna på överarmarna också.. 😀
Jonas, då vet du hur jag ser ut, tyvärr snacka
Ja det var ju en perfekt dag för cykling. Jag var glad över att jag tog kortbyxor, fick lagomt med solbränna, ångrar bara att jag inte tog kort tröja för att börja jobba på linjerna på överarmarna också.. 😀
Jonas, då vet du hur jag ser ut, tyvärr snacka
Quote from Christian Wahlberg on 21 April 2008, 09:40Helt korrekt Linus, vid Björnstorp. Som sagt så finns det en & annan som ser ut som jag i såna där cykelsammanhang.
Helt korrekt Linus, vid Björnstorp. Som sagt så finns det en & annan som ser ut som jag i såna där cykelsammanhang.
Quote from Emma Sjöberg on 22 April 2008, 11:36Määh Jonas.. cyklat en hel VR runda.. nästan... med några såna tröjor i klungan förväntar man sej att du borde känna igen tröjan på en gång jue (H) När sen Linus inte bryter på skånska borde det ha klickat direkt tycker jag 😀
(V)
Määh Jonas.. cyklat en hel VR runda.. nästan... med några såna tröjor i klungan förväntar man sej att du borde känna igen tröjan på en gång jue (H) När sen Linus inte bryter på skånska borde det ha klickat direkt tycker jag 😀
(V)
Quote from Christian Wahlberg on 22 April 2008, 15:18Det fanns en och annan som pratade utländska oxå så det var inte SÅ givet vem som var Linus. Apropå tröjan så hade jag fullt upp med trafiken framför mig.
Men visst är jag disträ
Det fanns en och annan som pratade utländska oxå så det var inte SÅ givet vem som var Linus. Apropå tröjan så hade jag fullt upp med trafiken framför mig.
Men visst är jag disträ
Quote from Emma Sjöberg on 23 April 2008, 09:54Du drog alltså?! 😀
Du drog alltså?! 😀
Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 12:46Silva, cyklade du i någon gul tröja, eller?
Silva, cyklade du i någon gul tröja, eller?
Quote from Emma Sjöberg on 23 April 2008, 12:52Gul??! Hmm.. Njaee.. skulle inte vilja påstå det. Har nån tröja med lite gult i men då står det Cykelmupp.se på den..
Möjligtvis att jag skulle cykla i en cykelklubben.se tröja.. eller ACT, dvs samma som Linus, annars har jag en jättesnygg orbeatröja, sv
Gul??! Hmm.. Njaee.. skulle inte vilja påstå det. Har nån tröja med lite gult i men då står det Cykelmupp.se på den..
Möjligtvis att jag skulle cykla i en cykelklubben.se tröja.. eller ACT, dvs samma som Linus, annars har jag en jättesnygg orbeatröja, sv