Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 16:42Det vore kul att hinna snacka lite med de Funbeatare som dyker upp. Jag ska försöka komma dit mellan nio och kvart/tio över ungefär så om det är andra Funbeatare som planerar dyka upp så vore det skoj om vi kunde träffas och morsa på varandra. Jag kommer
Det vore kul att hinna snacka lite med de Funbeatare som dyker upp. Jag ska försöka komma dit mellan nio och kvart/tio över ungefär så om det är andra Funbeatare som planerar dyka upp så vore det skoj om vi kunde träffas och morsa på varandra. Jag kommer
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 16:51Skarmigt med skärm.
Jag ser väl ut som Gubben i lådan och har med kompis o kompas.Man får hoppas på lite högre temp än utlovat så man kan köra med blottat kycklingbröst.
Skarmigt med skärm.
Jag ser väl ut som Gubben i lådan och har med kompis o kompas.
Man får hoppas på lite högre temp än utlovat så man kan köra med blottat kycklingbröst.
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 17:26Ska ju bli finväder i helgen, så jag och 3 till tänkte ta tillfället och prova lite nya vägar.
Kommer säkert bli hur kul som helst!Vi ses 🙂
Ska ju bli finväder i helgen, så jag och 3 till tänkte ta tillfället och prova lite nya vägar.
Kommer säkert bli hur kul som helst!
Vi ses 🙂
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 18:51Ja, jag såg oxå att det skulle bli fint väder (H) på lördag så jag dyker nog upp. Även om jag inte vet om jag hänger på i hela tolv mil, men är man väl igång så kanske det går av bara farten.
Ja, jag såg oxå att det skulle bli fint väder (H) på lördag så jag dyker nog upp. Även om jag inte vet om jag hänger på i hela tolv mil, men är man väl igång så kanske det går av bara farten.
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 19:02Det är nedförsbacke efter Slimminge.
Det är nedförsbacke efter Slimminge.
Quote from Mikaela Lexén on 17 April 2008, 21:05Stiligt Linus, du kommer att ha de snyggaste kläderna i klungan... 😀 😉
Stiligt Linus, du kommer att ha de snyggaste kläderna i klungan... 😀 😉
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 00:08Självklart Dennis! 😀
Självklart Dennis! 😀
Quote from Mattias Johansson on 18 April 2008, 07:59Förkylningen börjar släppa. Skulle nog fungera att cykla lugn distans med 25-gruppen. 2,5 h bilresa enkel.... mja är det värt det!?. Blir nog att fundera både en och två ggr innan jag tar slutligt beslut.
Förkylningen börjar släppa. Skulle nog fungera att cykla lugn distans med 25-gruppen. 2,5 h bilresa enkel.... mja är det värt det!?. Blir nog att fundera både en och två ggr innan jag tar slutligt beslut.
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 11:20Linnex, fyll bilen med Funbeatare från Göteborgstrakten så blir det lite roligare bilfärd... 🙂
Linnex, fyll bilen med Funbeatare från Göteborgstrakten så blir det lite roligare bilfärd... 🙂
Quote from Mattias Johansson on 18 April 2008, 11:22Tillhör HCK men bor utanför Växjö.... inga här som vill med 🙁
Tillhör HCK men bor utanför Växjö.... inga här som vill med 🙁