Quote from Camilla Höög on 4 April 2007, 14:02Hehe, jag nöjer mig nog med 2.5 km i mycket lugnt tempo som uppvärming.
Hehe, jag nöjer mig nog med 2.5 km i mycket lugnt tempo som uppvärming.
Quote from Funbeat user on 4 April 2007, 15:30*s*Åsa
*s*Åsa
Quote from Sissel Svanøe on 4 April 2007, 21:43Men Åsa. Förstår du inte att du är en ultralöperska nu? Din kropp vaknar inte förrän efter 8 km för den tror att det bara är uppvärmningen och nu ska den springa minst en marathon till 🙂 Den sparar bara lite på krafterna för att fixa de sista 4 milen;)
Men Åsa. Förstår du inte att du är en ultralöperska nu? Din kropp vaknar inte förrän efter 8 km för den tror att det bara är uppvärmningen och nu ska den springa minst en marathon till 🙂 Den sparar bara lite på krafterna för att fixa de sista 4 milen;)
Quote from Jonas Bäckstrand on 4 April 2007, 21:55Jag är precis likadan! Vaknar inte riktigt förrän efter en riktig ordentlig uppförsbacke. Så man får se till att ha en sån hyfsat i början så man inte såsar sig igenom hela passet 🙂
http://blogg.piggelina.se
Jag är precis likadan! Vaknar inte riktigt förrän efter en riktig ordentlig uppförsbacke. Så man får se till att ha en sån hyfsat i början så man inte såsar sig igenom hela passet 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2007, 09:10Haha... Maria... jaa .. det skulle vara det då. 😀
Men du, Lilla Edet är ju på en 375-meters bana, inte utomhus om jag förstod det rätt... Snacka om att bli yr i bollen...Många lopp nu framöver, Dahllöfs mosse, Vårruset, Gbg-Varvet..
Sparar det långa
Haha... Maria... jaa .. det skulle vara det då. 😀
Men du, Lilla Edet är ju på en 375-meters bana, inte utomhus om jag förstod det rätt... Snacka om att bli yr i bollen...
Många lopp nu framöver, Dahllöfs mosse, Vårruset, Gbg-Varvet..
Sparar det långa