Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 05:24Smärta är IQ som lämnar kroppen.
Smärta är IQ som lämnar kroppen.
Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 09:28Hmm.... Börjar bli lite sugen på att springa igen, redan. Kanske inte skall vara så negativ ändå, det andra av de två 30km-passen före maran gick på 6.18-tempo och maran gjorde jag på 6.39-tempo och faktiskt ett konstant tempo över hela loppet. Och det t
Hmm.... Börjar bli lite sugen på att springa igen, redan. Kanske inte skall vara så negativ ändå, det andra av de två 30km-passen före maran gick på 6.18-tempo och maran gjorde jag på 6.39-tempo och faktiskt ett konstant tempo över hela loppet. Och det t
Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 18:48Nu ska du veta Jimmy att den träningseffekten du har av Jubileumsrundan är typ OERHÖRD....vänta en vecka till å kör sedan ett längre pass typ en mil så kommer du att bli förvånad....rena flygningen typ å benen går av sig själv. Anmäl dig därför till Månka
Nu ska du veta Jimmy att den träningseffekten du har av Jubileumsrundan är typ OERHÖRD....vänta en vecka till å kör sedan ett längre pass typ en mil så kommer du att bli förvånad....rena flygningen typ å benen går av sig själv. Anmäl dig därför till Månka
Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 18:49Förlåt mig.....glömde säga att Månkarbo Marathon SAKNAR backar å är helt slätt...ja typ nerförsbacka hela vägen. Gå in på hemsidan å läs + anmäl dig......?!
Förlåt mig.....glömde säga att Månkarbo Marathon SAKNAR backar å är helt slätt...ja typ nerförsbacka hela vägen. Gå in på hemsidan å läs + anmäl dig......?!