Quote from Funbeat user on 4 April 2014, 14:40Valloxen runt i Knivsta den 17 maj!
Valloxen runt i Knivsta den 17 maj!
Quote from Funbeat user on 5 April 2014, 22:24Maskrosloppet i Västerås den 26 april.
200 kr
10 eller 2 km tror jag.
Även för rullstol.
www.maskroskraft.se
Maskrosloppet i Västerås den 26 april.
200 kr
10 eller 2 km tror jag.
Även för rullstol.
http://www.maskroskraft.se
Quote from Funbeat user on 5 April 2014, 22:32Den 9:e augusti går premiärupplagan av Sweden IronTrail Marathon i Kristinehamn. Den finns i två distanser, maraton och 23 k.
Jag bor i Kristinehamn och har sprungit båda bansträckningarna några gånger och kan med stolthet säga att de är väldigt natursk
Den 9:e augusti går premiärupplagan av Sweden IronTrail Marathon i Kristinehamn. Den finns i två distanser, maraton och 23 k.
Jag bor i Kristinehamn och har sprungit båda bansträckningarna några gånger och kan med stolthet säga att de är väldigt natursk
Quote from Funbeat user on 6 April 2014, 08:03Sprang IronTrail banan i höstas på KUL helgen (tror vi tom förlängde den lite) helt klart finbana. Ska se om man kan få in den helgen i kalendern
Sprang IronTrail banan i höstas på KUL helgen (tror vi tom förlängde den lite) helt klart finbana. Ska se om man kan få in den helgen i kalendern
Quote from Funbeat user on 6 April 2014, 09:08Smålandsstenarloppet, 14k på grusvägar tre veckor innan Lidingö.
Smålandsstenarloppet, 14k på grusvägar tre veckor innan Lidingö.
Quote from Funbeat user on 6 April 2014, 22:11Brottbyrundan är en favorit. Hederligt gammalt terränglopp.
Håller vi oss kvar i Roslagen så är Roslagsnattaloppet (5K) i Norrtälje en favorit. Generellt sett så ordnar Rånäs 4H bra lopp imho.
Brottbyrundan är en favorit. Hederligt gammalt terränglopp.
Håller vi oss kvar i Roslagen så är Roslagsnattaloppet (5K) i Norrtälje en favorit. Generellt sett så ordnar Rånäs 4H bra lopp imho.
Quote from Funbeat user on 7 April 2014, 09:11Småskaligare än så här blir det inte:
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=154826
Kanske är Gotland speciellt men jag misstänker att det finns riktiga gärdsgårdslopp runt om på fastlandet också. Löparföreningar och/eller friidrottsförbundet där
Småskaligare än så här blir det inte:
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=154826
Kanske är Gotland speciellt men jag misstänker att det finns riktiga gärdsgårdslopp runt om på fastlandet också. Löparföreningar och/eller friidrottsförbundet där
Quote from Funbeat user on 7 April 2014, 18:19Roslagsnatta som jag såg någon här ovanför rekommendera är en höjdare!
Kan även tipsa om Runrundan. Ett halvmarathon arrangerat av Vallentuna som går i början på juli. Fantastiskt vacker bana, bra arrangerat, trevlig stämning och anmäler du dig i tid kos
Roslagsnatta som jag såg någon här ovanför rekommendera är en höjdare!
Kan även tipsa om Runrundan. Ett halvmarathon arrangerat av Vallentuna som går i början på juli. Fantastiskt vacker bana, bra arrangerat, trevlig stämning och anmäler du dig i tid kos
Quote from Funbeat user on 7 April 2014, 22:30Det börjar bli så många tips att löparkalendern snart är mer än full, kul!
Som det nämndes ovan så saknas många lopp i diverse offentliga loppkalendrar, det är lite synd, hade varit fint med en databas dit det var självklart att lägga in lopp som arrang
Det börjar bli så många tips att löparkalendern snart är mer än full, kul!
Som det nämndes ovan så saknas många lopp i diverse offentliga loppkalendrar, det är lite synd, hade varit fint med en databas dit det var självklart att lägga in lopp som arrang
Quote from Elias Engqvist on 7 April 2014, 22:40Har vi glömt Helagsmaran (Halvmara i Ljungdalen) liten, trevlig och jobbig halvmara...
Har vi glömt Helagsmaran (Halvmara i Ljungdalen) liten, trevlig och jobbig halvmara...