Quote from Catharina Brattlin on 11 October 2010, 20:55Oj!! Nä, det var verkligen ingen "diagnos", bara en gissning. Men en bra sådan. 😉
Skämt åsido, var exakt på "höften" har Du ont, Anne? Framtill, på sidan av höften eller bak mot skinkan? Har Du testat att göra Liggande Twist och hur kändes den i så fall
Oj!! Nä, det var verkligen ingen "diagnos", bara en gissning. Men en bra sådan. 😉
Skämt åsido, var exakt på "höften" har Du ont, Anne? Framtill, på sidan av höften eller bak mot skinkan? Har Du testat att göra Liggande Twist och hur kändes den i så fall
Quote from Elias Engqvist on 11 October 2010, 23:42Du bara höftar lite?
Du bara höftar lite?
Quote from Catharina Brattlin on 11 October 2010, 23:43Yes.
Yes.
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 06:29Man blir ju alldeles glad av er! Tack för tips och att ni ens orkar bry er.
Om jag nu ska gnälla vidare, kan jag säga att det gör ont på sidan, en bit in i höger höft. Ibland går smärtan upp på sidan och ner på sidan av benet också.
Tog en promenad igårk
Man blir ju alldeles glad av er! Tack för tips och att ni ens orkar bry er.
Om jag nu ska gnälla vidare, kan jag säga att det gör ont på sidan, en bit in i höger höft. Ibland går smärtan upp på sidan och ner på sidan av benet också.
Tog en promenad igårk
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 07:07voltaren är ju smärtstillande, så det är inte så konstigt att det gör mindre ont efteråt.
voltaren är ju smärtstillande, så det är inte så konstigt att det gör mindre ont efteråt.
Quote from Catharina Brattlin on 12 October 2010, 07:33Anne, OM det nu är det Du har, vilket jag tror ännu mer nu efter hur Du beskriver läget för smärtan, är rörelse inget farligt! Du har en spänd muskel som trycker på en nerv. Jag hade det som gravid jätteofta och än har jag överlevt. 😉
Dock kan det ju gö
Anne, OM det nu är det Du har, vilket jag tror ännu mer nu efter hur Du beskriver läget för smärtan, är rörelse inget farligt! Du har en spänd muskel som trycker på en nerv. Jag hade det som gravid jätteofta och än har jag överlevt. 😉
Dock kan det ju gö
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 09:27ja hadde jätteont i höfterna och kunde knappt gå.. fick övningar av en massör som hjälpte mig.. bland annat den ligga på ett bord o stretcha höftböjarna... men finna ju fler orsaker till ont i höfterna 🙂
ja hadde jätteont i höfterna och kunde knappt gå.. fick övningar av en massör som hjälpte mig.. bland annat den ligga på ett bord o stretcha höftböjarna... men finna ju fler orsaker till ont i höfterna 🙂