Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 15:08Bjarne, då kommer nästa problem. Om det problemet diskuteras här 😉
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=826712
Bjarne, då kommer nästa problem. Om det problemet diskuteras här 😉
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 15:33Man kanske skulle införa en typ av "älgjakt" på löpare,
Under förslagsvis April skjuter man av alla långsamma och feta löpare.
det finns säkert några skjut glada gamla militärer som skulle kunna kalla det för en sport. 😀
Man kanske skulle införa en typ av "älgjakt" på löpare,
Under förslagsvis April skjuter man av alla långsamma och feta löpare.
det finns säkert några skjut glada gamla militärer som skulle kunna kalla det för en sport. 😀
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 17:02Mer sport att pricka en snabb löpare i så fall - sedan kan man hänga upp en lista med seedningsmeriterna som en trofe på väggen. 🙂
Mer sport att pricka en snabb löpare i så fall - sedan kan man hänga upp en lista med seedningsmeriterna som en trofe på väggen. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 17:05Jo, men avskjutningen ska väll resultera i ett litet snabbt startfält.
Jo, men avskjutningen ska väll resultera i ett litet snabbt startfält.
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 20:06Jag kanske har helt fel inställning, men jag förstår inte varför man anmäler sig till snabb startgrupp och tar plats från någon som kanske vill få chansen att förbättra sin tid i ett lopp om man redan från start tänkt GÅ hela milen i ett löplopp?
Men ski
Jag kanske har helt fel inställning, men jag förstår inte varför man anmäler sig till snabb startgrupp och tar plats från någon som kanske vill få chansen att förbättra sin tid i ett lopp om man redan från start tänkt GÅ hela milen i ett löplopp?
Men ski
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 20:49Alla mejla Midnattsloppet och kräver hövligt men bestämt meriter för åtminstone hela startgrupp 1.
Jag skulle också vilja se en smartare indelning av startgrupp 1 eftersom tätheten för löparna vad gäller tidskapacitet är mindre där än i någon annan grup
Alla mejla Midnattsloppet och kräver hövligt men bestämt meriter för åtminstone hela startgrupp 1.
Jag skulle också vilja se en smartare indelning av startgrupp 1 eftersom tätheten för löparna vad gäller tidskapacitet är mindre där än i någon annan grup
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 08:56Eventuell rättelse: Jag påstod tidigare att jag skulle starta helt oseedad i Sth 1/2-mara. Det var fel. Jag angav mitt tävlingsresultat från Victorialoppet 2010 (9 km) och har tilldelats en startgrupp som jämfört mot resulten i Sth 1/2-mara 2009 stämmer b
Eventuell rättelse: Jag påstod tidigare att jag skulle starta helt oseedad i Sth 1/2-mara. Det var fel. Jag angav mitt tävlingsresultat från Victorialoppet 2010 (9 km) och har tilldelats en startgrupp som jämfört mot resulten i Sth 1/2-mara 2009 stämmer b