Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenSnacketråd vecka 13!!
You need to log in to create posts and topics.

Dags att börja snacka påskmotion! 😉

pfft, påsk är farligt! Men gott... Godis.. mmmm! Minns min och Roberts första påsk, vi köpte en varsin stor godispåse, och såna där Påskägg att lägga godiset i. Så la vi i godiset, men då tog det smak och smakade HElvete! 😮 Så vi fick gå och köpa en ny v

Ser ut som om det här är två veckor med mycket att göra och lite motion... Fast inte jättelätte... bara mindre än jag velat. Och jag märker hur jag blir rastlös när jag är inne på min andra vilodag i rad.. Då längtar jag verkligen efter att röra på mig! M

Färdig målat nu Yeee!!! Blev helt okey resultato, menja tyckte bättre om de innan. Men vi ska inte bo kvar här, o alla säger att den va för mörk. Men nu är den ljus så nu ska väl någon köpa den??

Haha, det kommer säkert någon och köper den om den är ljus. Mörkt kan vara snyggt också men jag tror att det är mycket mer personligt, alla trivs relativt bra i ljusa färger!

Japp vi får hoppas på de 😀

apropå påskträning:
Jag ska åka till Geneve en vecka från nästa söndag. Undrar om ni har lite ideér på vad jag kan göra istället för min vanliga träning medan jag är där. Ni får gärna ta er en titt på vad jag brukar träna om det ger lite ideér. Jag vet at

Någon mer än jag som har mätare på sin sida och idag (eller sin första dag söndag) känner "Suck" nu är mätaren på noll igen... 🙂
Värre blir det när det är ny vecka och ny månad samtidigt :O För jag har månadsmätare för promenader... Heh... 🙂
Halvårsträn

När jag är ny i en stad vill jag se ALLT, alltså blir det mycket promenader. Särskilt om man går vilse! *skrattar* Skulle inte planera in så mycket annat om jag var i ditt ställe, tycker att det spontana och oväntade är en stor del av tjusningen med att r

Har vaknat nu! 😉 Hade svårt att hitta tillbaka till träningen efter viloveckan. Tappade motivationen lite, det kändes plötsligt inte så viktigt när jag märkte att jag överlevde ändå. *skrattar* UTAN träning! Sen ville jag också börja träna på ett annat s