Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenSnacketråd vecka 13!!
You need to log in to create posts and topics.

Första lektionen vi rider ute för iår. Jätte skönt i solen och hästarna va ju piggare än vanligt. Dom har nog längtat ut en del.

Har ikväll kört igenom kroppen med ett intensivpass på Friskis, skönt. Väl hemkommen hade mannen lagat en supergod chili con carne så det var bara att slå sig ner och äta. Det är man värd efter hård träning 😀

Jag har varit iväg och simmat, med Mamma (som körde) och 3 kompisar, så det blev full bil, plus att det kom en till tjej till simhallen när vi väl var där 🙂 Fullt ös. 🙂
Var riktigt gött att simma. Nu sitter jag och smaskar på fruktsallad med Äpple, Päro

Usch jag känner en förkylning på väg... Inge kul alls! 🙁

Jag har köpt en CYKEL!!! (eller som jag skrev till några polare, "Jag har sett en CYKEL")

hoppas att du inte blir sjuk Johanna. Grattis till cykeln Marie!

Nu har vi byggt klart. 🙂 dags att ta en provtur uppe i spåret. 🙂

Jag vill oxå ha en cykel. Fast ja har köpt en vidiokamera idag. Så nu ska ja bli filmad när jag rider. De kan man nog lära sig mycke av att se sig själv på film.

Phew 24min på cykeln 🙂 Var tufft, det första vi gjorde va att ge oss upp i skogen 😮

Mata Hari: Tack för det! Men förkylningen kom. Ingen kraftig, men tillräckligt för att hålla mig ifrån träningen... Jag försöker hålla mig till lugna promenader, hunden måste ju ut även om jag är sjuk, så jag hoppas jag ska nå målet i alla fall!