Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenSnacketråd vecka 13!!
You need to log in to create posts and topics.

Klarade veckomålet på 500 redan igår! Trivs så himla bra med mitt nya schema så jag höjer till nästa vecka igen. Det blir en himla massa minuter även utan meditationen, nu när jag skippat busskort och går eller cyklar i stället. Känns ändå som att jag int

Jag har oftast en ganska bra bit kvar av veckomålet som jag betar av på helgerna. Just nu har jag bara avklarat 430 minuter av 650. E lite krasslig men det ska nog gå ändå hoppas jag.

Tycker det är bra jobbat ändå jag. 🙂
Har precis varit ute och sjunkigt i gyttja på vägen i skogen 🙂 Var skoj, lite läskigt men, Det funka! :9

Så glömmer vi inte att gratta Johanna S i morgon på födelsedagen 😉
Hur gammal blir hon?

Någon nämnde nåt om Symfoni för nån vecka sen. Det ska vara nåt kaloriräkningsprogram, eller? Adressen dit? Använder Netdoktorn men den är lite klumpig tycker jag.

Överväger att skippa Viktväktarna helt. Sen jag hittade hit har jag inte varit på deras h

Åsa! Så var det för mig med i början, tog i som en liten iller på söndagarna för att klara veckomålet. Har tänkt om helt och nu för tiden har jag inte ens nån mätare på min sida. Märkte att den bara stressade mig. Gör som jag planerat ändå, funkar för mig

http://www.kostforum.se =) Be Per om en gratisvariant också bara.

Gjorde en plantering på jobbet,klev baklänges nerför en mur -trampade på en vagn som jag hade blommor på den åkte naturligtvis iväg och jag gjorde en frivolt rätt upp i luften, Hur jag landade vet jag inte riktigtpå högerfoten och höger handled tror jag d

Usch din stackare... Det där låter verkligen verkligen inte bra! Jag hoppas du kommer att må bättre snart, men det där låter som om du behöver massa vila!

Stackars Annkie 🙁 Krya på dig å ta det lungt.

Nää! Stackare!! Det där lät som maximal otur. Men då är det slut med oturen förhoppningsvis och från och med nu kommer allt gå bra för dig 🙂