Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenSnacketråd vecka 19 😉
You need to log in to create posts and topics.

Så hette det kanske! Men jag säger spärrad, kanske är dialektgrej 😉

Aha så det var dialekt! Det försod jag inte (L)

16 % avklarat! Så nu är det bara resten kvar.. 🙂 Har startat veckan med att plåga mina stackars ben med lite styrketräning..så nu är det väl träningsvärk som gäller ett par dagar framöver.

Jag är på gott humör alltså! Verkligen på g. Fast kroppen säger emot lite, vilket stör mig enormt mycket. Ska stretcha nu tänkte jag
Hur är det, ska man stretcha DIREKT efter träningen, eller får man stilla sig lite? Har typ ätit mellis nu. Och tänkte str

Det brukar gå bra att vänta en liten stund med att stretcha. Fast om jag inte stretchar direkt gör jag det inte alls.. 🙁

Det är ju bra om du är varm när du stretchar, det är mindre risk att du skadar dig då.

Jag kom äntligen iväg på mitt gympass och känner mig helt frisk och kry idag igen. Så nu känner jag mig igång igen och imorgon blir det spinning som vanligt 😀

Det började att regna idag och jag har blivit lat på senaste tiden = ingen träning ute. Usch!
Men på torsdag är det vårruset som gäller, innan dess ett boxpass 🙂

Va skoj med vårruset! Jag å min kompis springer 23/5 ! Blir fjärde året i rad! Det är ju så kul med allt som händer runt om!! Har sprungit i tre olika städer. Örebro,malmö å västerås. Malmöbanan är bäst av de tre!

1.5h promenad idag.. 🙂 Riktigt gött. Glömde stretcha! 😉 fastnade vi datorn. Så skillad jag är... Får skärpa mig med det. Fast jag har varit duktig med stretchandet de senaste dagarna.

Mår lite dåligt, har lite ångest, borde sova, men ja, jag vet inte.

Hoppas du mår bättre idag Marie.
Om det kan va till nån tröst så kommer inte min vovve må nå bra idag! Han ska iväg å vaccineras! *moahaha* Dessutom ska vi köra igång med en avmasknings omgång idag! Arma krake!

Idag ska jag jogga till apoteket (3 km ) så