Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUtmaningenSnacketråd vecka 19 😉
You need to log in to create posts and topics.

Jag är nu uppe i 29% nu. Att stå på balansplattan kommer väl att få upp mig till 30% i alla fall. 🙂

Glöm inte att stretcha, snälla ni!!!
Jag gick med en stel och lite öm vad i dryga veckan innan den musklen gick av. Och som ni vet så sitter jag nu där jag sitter och kan/får/ska inte träna på ett par, tre månader.
Så snälla ni.. stretcha, värm upp och t

Stackars dig Mie är det så illa! Så tråkit! Att inte få lov att gå måste vara jättejobbigt. Men det måste faktiskt kunna finnas någon träning du kan utföra.
Under den första tiden efter att jag hade gjort en stor bukoperation där hela och båda raka magmus

Jag förstår egentligen inte varför folk inte stretchar. Jag älskar att stretcha. Det är helt perfekt att varva ner och samtidigt få tänja musklerna lite, iaf om man tränat hårt! Man kan riktigt känna att musklerna har jobbat 😉

Hmm..måste nog bättra mig. Visst stretchar jag väl, oftast, men skulle nog kunna erkänna att det kan vara lite slarvigt.. Muskler som går av låter ju dock inte som nån höjdare..ajaj

Jag tycker att det är svårt att veta hur jag ska stretcha just de musklerna jag har använd under passet. Tror jag ska lägga i en förfrågan om tydliga instruktionslappar om stretching på gymet, dom har inget sånt.

jag beställde "stora stretchboken"... Förhoppningsvis hjälper den lite 🙂

Evely, visst var det den här sidan du gav mig?
http://www.lidens.info/str/Stretch/index.html

Men hade inte du ytterligare en om stretching?

Jo det var det, men de har gjort om sidan lite 🙂 Jag till och med sparade ner den! Där finns väldigt många bra förslag på övningar men jag kommer inte ihåg om det var kopplat till smärta 🙁

Om jag har gett dig ngt ytterligare tipps vet jag inte men de

Förresten Billa: Glöm inte titta på maskinerna vilka muskler du faktiskt använder, när du är i gymmet. Jag tror att det ofta är svårare än själva momentet att hitta stretching till dem. Sedan kan du sitta och leta på tex sidan som jag länkade till!