Quote from Helena Kardell on 8 May 2007, 21:4860% är gjort för mig 🙂
Bättre än förra veckan då det gick väldigt segt.
60% är gjort för mig 🙂
Bättre än förra veckan då det gick väldigt segt.
Quote from Funbeat user on 9 May 2007, 08:09Jag har 33% avklarat. Men idag ska jag ut på långpromenad så då ska jag nog komma lite längre! Fast det beror på vädret! Är mulet och har regnat nu på morgonen! Hoppas på solsken och 25 grader varmt vid 13.00 ! Hahahaha!!
Jag har 33% avklarat. Men idag ska jag ut på långpromenad så då ska jag nog komma lite längre! Fast det beror på vädret! Är mulet och har regnat nu på morgonen! Hoppas på solsken och 25 grader varmt vid 13.00 ! Hahahaha!!
Quote from Sebastian Magnusson on 9 May 2007, 08:46Jag har klarat av 50 % nu. 🙂 Å idag blir det en timmes ridning+ skivstång imorgon. Sen är jag nog i mål. Tjoho!
Jag har klarat av 50 % nu. 🙂 Å idag blir det en timmes ridning+ skivstång imorgon. Sen är jag nog i mål. Tjoho!
Quote from Funbeat user on 9 May 2007, 09:27Hejja Lotta! Det var grymmans bra jobbat denna vecka!
Trist väder vi har här i Örebro idag...blähä! Men ska nu ut på en liten promenix så hjärnan vaknar igen..
Själv har jag massa kvar, tyvärr gäller det även c-uppsatsen jag skriver så det kanske inte
Hejja Lotta! Det var grymmans bra jobbat denna vecka!
Trist väder vi har här i Örebro idag...blähä! Men ska nu ut på en liten promenix så hjärnan vaknar igen..
Själv har jag massa kvar, tyvärr gäller det även c-uppsatsen jag skriver så det kanske inte
Quote from Evelina Svensson Finndahl on 9 May 2007, 09:35Jo, Evely. Visst går jag på gym och nog kommer jag att kunna göra andra rörelser än just de för vaderna. Men det är jättesvårt att använda andra muskler utan att spänna vaderna, tro mig jag har provat! *S*
Jag kommer ju inte att vara helt stilla i flera m
Jo, Evely. Visst går jag på gym och nog kommer jag att kunna göra andra rörelser än just de för vaderna. Men det är jättesvårt att använda andra muskler utan att spänna vaderna, tro mig jag har provat! *S*
Jag kommer ju inte att vara helt stilla i flera m
Quote from Funbeat user on 9 May 2007, 10:25Förra veckan fick jag en rivstart, denna veckan vet jag inte vad som hänt. :/ Iofs har det bara varit en dålig dag. För det är ju bara onsdag idag. Men det känns dumt att det går slött när jag ändå höjt mitt mål. :/
Förra veckan fick jag en rivstart, denna veckan vet jag inte vad som hänt. :/ Iofs har det bara varit en dålig dag. För det är ju bara onsdag idag. Men det känns dumt att det går slött när jag ändå höjt mitt mål. :/
Quote from Sebastian Magnusson on 9 May 2007, 12:25Jag är inte så duktig som det verkar. har ju sänkt mitt mål rätt mycket efter att jag slutade med hundpromenaderna. vill egentligen höja men jag har svårt att hinna med mer än 4 timmars träning/vecka. blir nog lite lat oxå när det inte finns någon hund so
Jag är inte så duktig som det verkar. har ju sänkt mitt mål rätt mycket efter att jag slutade med hundpromenaderna. vill egentligen höja men jag har svårt att hinna med mer än 4 timmars träning/vecka. blir nog lite lat oxå när det inte finns någon hund so
Quote from Bjarne Lewin on 9 May 2007, 13:50Jo Mie, men det är ju precis som med min mage. I början kunde jag inte gjöra ngt som innebar en späninng i magmusklerna och då var det ju inte mycket kvar. Många av övningarna som jag för för att förhindra en annan skada fick jag byta ut mot lättare övnin
Jo Mie, men det är ju precis som med min mage. I början kunde jag inte gjöra ngt som innebar en späninng i magmusklerna och då var det ju inte mycket kvar. Många av övningarna som jag för för att förhindra en annan skada fick jag byta ut mot lättare övnin
Quote from Funbeat user on 9 May 2007, 14:16Hmm..blidde ingen långprommis med kompisen idag, hennes son blidde magsjuk! Men jag ska ta mig ut å jogga iaf. idag!
Hmm..blidde ingen långprommis med kompisen idag, hennes son blidde magsjuk! Men jag ska ta mig ut å jogga iaf. idag!
Quote from Funbeat user on 10 May 2007, 09:47Ny här! Hur funkar detta med ND-utmaningen? 😀
Ny här! Hur funkar detta med ND-utmaningen? 😀