Quote from Funbeat user on 10 May 2007, 09:56Välkommen TJ!
Jo det är så här: Varje vecka startas två trådar. En med målen för veckan som kommer. Du säger till hur många minutrar du satsar på att klara under veckan, du kan höja och sänka ditt mål om du känner för det. När/om du klarat ditt mål så skr
Välkommen TJ!
Jo det är så här: Varje vecka startas två trådar. En med målen för veckan som kommer. Du säger till hur många minutrar du satsar på att klara under veckan, du kan höja och sänka ditt mål om du känner för det. När/om du klarat ditt mål så skr
Quote from Funbeat user on 10 May 2007, 10:05Dvs antal minuter för all sorts motion? Någon särskilt man säger det till eller skriver i...?
Dvs antal minuter för all sorts motion? Någon särskilt man säger det till eller skriver i...?
Quote from mårten jansson on 10 May 2007, 10:24Du skriver antal minuter i den andra tråden (denna veckan heter den mål vecka 19, nästa vecka står det istället vecka 20..) och det är jag som ändrar målsättningen!
Du skriver antal minuter i den andra tråden (denna veckan heter den mål vecka 19, nästa vecka står det istället vecka 20..) och det är jag som ändrar målsättningen!
Quote from Funbeat user on 10 May 2007, 11:46Härligt. 250 min är mitt mål denna vecka och har redan avklarat 50%. Ska till gymmet efter jobbet så mitt mål lär jag lyckas med! 😀
Härligt. 250 min är mitt mål denna vecka och har redan avklarat 50%. Ska till gymmet efter jobbet så mitt mål lär jag lyckas med! 😀
Quote from Funbeat user on 10 May 2007, 11:56Jag är också halvägs, lite längre!
Åker till Uppsala i morgon, kommer hem på söndag, så då blir det inget internet... Ska bli skoj att få skriva ner allt på papper istället och lägga in när man kommer hem! 🙂
Vi ska på utställning! 🙂 Mammas lilla mellan
Jag är också halvägs, lite längre!
Åker till Uppsala i morgon, kommer hem på söndag, så då blir det inget internet... Ska bli skoj att få skriva ner allt på papper istället och lägga in när man kommer hem! 🙂
Vi ska på utställning! 🙂 Mammas lilla mellan
Quote from Bjarne Lewin on 10 May 2007, 12:00Välkommen TJ!
Denna veckan går det bra för mig med... i alla fall så motionerar jag tillräckligt mycket för att nå målet 😉
Jag sitter med en dötrist skrivuppgift. Dötrist för att den inte lyckas engagera mig, trots att jag egnetligen tycker att ämnet
Välkommen TJ!
Denna veckan går det bra för mig med... i alla fall så motionerar jag tillräckligt mycket för att nå målet 😉
Jag sitter med en dötrist skrivuppgift. Dötrist för att den inte lyckas engagera mig, trots att jag egnetligen tycker att ämnet
Quote from Funbeat user on 10 May 2007, 12:33Evely: Sitter också och skriver, inte på engelska med segt går det ändå. C-uppsats..ska vara klar ganska snart.. Jätteintressant men det är jobbigt att skriva sk akademiskt.. Längtar bara efter att träna, men känns inte som om jag hinner så mycket. Ska no
Evely: Sitter också och skriver, inte på engelska med segt går det ändå. C-uppsats..ska vara klar ganska snart.. Jätteintressant men det är jobbigt att skriva sk akademiskt.. Längtar bara efter att träna, men känns inte som om jag hinner så mycket. Ska no
Quote from mårten jansson on 10 May 2007, 13:04Hahahah... jag har just insett vad som var fel med vårt gruppmål... Jag hade satt det mellan den 7e och 14e januari istället för maj =) Tiden går fort 😉
Hahahah... jag har just insett vad som var fel med vårt gruppmål... Jag hade satt det mellan den 7e och 14e januari istället för maj =) Tiden går fort 😉
Quote from Funbeat user on 10 May 2007, 13:09Denize: Så tokigt det kan bli. Skönt att det inte är januari längre, skulle ju då vara evigheter kvar till sommaren.. Fast med uppsatsen vore det förvisso väldigt skönt om det var så lång tid kvar.. 🙂
Denize: Så tokigt det kan bli. Skönt att det inte är januari längre, skulle ju då vara evigheter kvar till sommaren.. Fast med uppsatsen vore det förvisso väldigt skönt om det var så lång tid kvar.. 🙂
Quote from mårten jansson on 10 May 2007, 19:25Om det hade varit Januari och mitt liv och allt jag gjort och sådär ändå varit samma, hade det varit en klar bonus. Tänk så mycket jag hunnit lära mig i skolan, som jag nu bara skulle kunna ta det lugnt med! Och tänk den extra tiden innan sommaren som jag
Om det hade varit Januari och mitt liv och allt jag gjort och sådär ändå varit samma, hade det varit en klar bonus. Tänk så mycket jag hunnit lära mig i skolan, som jag nu bara skulle kunna ta det lugnt med! Och tänk den extra tiden innan sommaren som jag