Quote from Funbeat user on 11 May 2007, 12:31Evely - Maria i Helsingborg såklart 😉
Tack snälla söta Eva och Denize........ja, visst är jag väl fantastisk (H).....nej, men ärligt.....DETTA trodde jag ALDRIG om mig själv.
Jag ska njuta av varje sekund - det är det fiffiga med att vara bra men inte b
Evely - Maria i Helsingborg såklart 😉
Tack snälla söta Eva och Denize........ja, visst är jag väl fantastisk (H).....nej, men ärligt.....DETTA trodde jag ALDRIG om mig själv.
Jag ska njuta av varje sekund - det är det fiffiga med att vara bra men inte b
Quote from Funbeat user on 11 May 2007, 12:43Hur långt är loppet?!!
Gissar på att det ligger många mils träning bakom det!!
Hur långt är loppet?!!
Gissar på att det ligger många mils träning bakom det!!
Quote from Funbeat user on 11 May 2007, 13:13Det är en halvmara, alltså 21,1 km.
Jag skulle så hemskt gärna vilja, fast har inte tränat tillräckligt i år och sitter och stressar ihop det sista på min c-uppsats nu och har knappast tid, men det skulle ändå vara så roligt! Men nästa år, då kommer jag
Det är en halvmara, alltså 21,1 km.
Jag skulle så hemskt gärna vilja, fast har inte tränat tillräckligt i år och sitter och stressar ihop det sista på min c-uppsats nu och har knappast tid, men det skulle ändå vara så roligt! Men nästa år, då kommer jag
Quote from Funbeat user on 11 May 2007, 13:29Oj! Grymt imponerad att du ställer upp i ett sånt lopp! För mig räcker vårruset! (5km) Hehehe!
Oj! Grymt imponerad att du ställer upp i ett sånt lopp! För mig räcker vårruset! (5km) Hehehe!
Quote from Bjarne Lewin on 11 May 2007, 16:42Jag är så imponerad Maria! Fantastiskt!
En annan är jättelycklig för att hon sprang tre minuter igår 😉
Jag är så imponerad Maria! Fantastiskt!
En annan är jättelycklig för att hon sprang tre minuter igår 😉
Quote from Funbeat user on 11 May 2007, 17:1863 min kvar till mål! Det tar jag imorrn och på söndag! Imorrn ska jag tll gymet en timma och på söndag ska jag å karln jogga!
Har precis gått långpromenad med min väninna! Sååå skönt väder!
63 min kvar till mål! Det tar jag imorrn och på söndag! Imorrn ska jag tll gymet en timma och på söndag ska jag å karln jogga!
Har precis gått långpromenad med min väninna! Sååå skönt väder!
Quote from Jakob Testar on 11 May 2007, 19:42Jag missbrukar smileys något extremt men det vore roligt med några nya! (här skulle jag ha skrivit en tex)
Joggade vårruset lugnt igår, hade vunnit startavgiften och hade istället´för att ge gärnet en trevlig kväll med mina kompisar, kände att det social
Jag missbrukar smileys något extremt men det vore roligt med några nya! (här skulle jag ha skrivit en tex)
Joggade vårruset lugnt igår, hade vunnit startavgiften och hade istället´för att ge gärnet en trevlig kväll med mina kompisar, kände att det social
Quote from mårten jansson on 11 May 2007, 21:46Jag är 30 minuter från mål och har vilodag både idag och i morgon, förutom cyklingen till och från jobb då. Så i mål kommer jag väl på söndag, tror jag ska köra ett pass styrka då 😉
Jag är 30 minuter från mål och har vilodag både idag och i morgon, förutom cyklingen till och från jobb då. Så i mål kommer jag väl på söndag, tror jag ska köra ett pass styrka då 😉
Quote from Funbeat user on 12 May 2007, 07:24Jo då, är nästan 150 minuter från mål och just nu känns det som om det krävs ett under för att jag ska komma i mål.. Uppe sju en lördag morgon för att skriva uppsats.. 🙁 Ska väl försöka ta mig i kragen, annars vore det första gången jag inte kom i mål..
Jo då, är nästan 150 minuter från mål och just nu känns det som om det krävs ett under för att jag ska komma i mål.. Uppe sju en lördag morgon för att skriva uppsats.. 🙁 Ska väl försöka ta mig i kragen, annars vore det första gången jag inte kom i mål..
Quote from mårten jansson on 12 May 2007, 08:45Det finns inget bättre än promenader när man sitter och skriver! Lägg in 2x45 minuter under dagen, så har du 60 minuter kvar till i morgon!
Det finns inget bättre än promenader när man sitter och skriver! Lägg in 2x45 minuter under dagen, så har du 60 minuter kvar till i morgon!